• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mixer + compressor voor 200euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Blinx

Totally addicted to bass
Lid sinds
21 oktober 2001
Berichten
1.682
Locatie
Bilthoven
Te koop/te ruil:

Behringer MX1604A Mengpaneel
Zeer complete mixer met 4 mono-ingangen, 4 stereo- ingangen, 3 band eq per kanaal, 2 aux en 2+2 uitgangen.
Met garantie/doos/manual, gaat weg omdat tie overbodig is geworden sinds ik mijn mx2442 heb gekocht...
behringer-mx1604.jpg


Behringer MDX1400 Compressor
De MDX 1400 (Autocom) is een eenvoudig te bedienen compressor/limiter/ expander/gate.
Bijna niet gebruikt, met garantie/doos/manual, gaat weg omdat compressie nix voor mij is.....
behringer-mdx1400.jpg


MX1604A nieuwprijs 169,-
MDX1400 nieuwprijs 79,-
(allebei voor duurder gekocht.....)

Mijn prijzen:
MX1604A 150,-
MDX1400 60,-

Stuur maar een PB of email naar bob@blinx.nl
Prijs Voor allebei samen: 200,-

Eventueel ruilen voor een Korg Electribe ER-1 of een leuke (Virtueel) analoge synth. Of wat anders leuks
 
Toch wel:D

Mixer is verkocht, voor de compressor maak ik ff een nieuwe thread aan dus wat mij betreft:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top