rackmixer

die multimix lijkt me wel wat en mss moet ik maar eens luisteren naar zo'"n behringer...

vr de discussie; ik maak er niet veel problemen v, maar tis idd zo dat moest er niets bestaan dat voldoet aan mijn eisen dan moet ik wel nr the next best thing gaan kijken, in ieder geval, 600 eur of weet ik hoeveel vr nog niet de helft v aantal kanalen dat ik nodig heb is out of the question. :)

bedankt vr de vele respons
 
Tsja, met 2x een Alesis Multimix 12R (en dan doorlussen op de Stereo Aux Return) ben je er ook, voor 444,-E en met precies genoeg inputs. Oh, dat is vast verboden want niet van Rane of op een andere manier minstens 5x over budget :doei:

Met als enige nadeel dat je maar 2-bands EQ per kanaal hebt. Maar goed, dat is alweer beter dan helemaal geen EQ op zo'n 4-kanaalsgeval dat al in z'n eentje het hele budget opsoupeert :doei:
kijk aan zo'n reactie heeft de topicstarter tenminste iets ipv dat modder gooien naar mensen die ook maar hun best doen om suggesties te geven al dan niet over budget omdat zij niet 1 2 3 een beter oplossing zien... :ja::mega:
 
Ik word nu weggezet als een Rane-fanboy, en dat steekt. Ik heb geen ervaring met andere merken. That's all.
 
Back
Top