roland 303

Als je iets voor 1150 euro koopt mag ik hopen dat je eerst wat onderzoek verricht. Voor diegene die ervoor kiezen om dit niet te doen lijkt mij dit eigenverantwoordelijkheid.

Die verkoper weet het wel erg leuk te brengen en ik vraag mij af of hij wel beter weet.
 
Ook het geluid is inderdaad beter dan van de originelen. Bijvoorbeeld het geluid van iemand die met twee voeten op het apparaat springt. Bij de originelen een hemeltergend geluid, bij deze alles-in-een alleskunner direct prettig in het gehoor liggend.
 
Wat kostte die MC-303 eigenlijk destijds? natuurlijk niet relevant want nu is het vintage.... Welkom terug op deze wereld! (Bijna)
 
In 1997 was tie nieuw tegen de 2500 gulden aan.

1200,- gulden eerder volgens mij. De MC-303 was in dat jaar even duur als de Yamaha CS1x, ook zo'n hype in die tijd.

Iedereen sprak toen over de CS1x Control Synthesizer: een synthesizer... maar dan met knoppen! ... it's amazing mike!
 
1200,- gulden eerder volgens mij. De MC-303 was in dat jaar even duur als de Yamaha CS1x, ook zo'n hype in die tijd.

Iedereen sprak toen over de CS1x Control Synthesizer: een synthesizer... maar dan met knoppen! ... it's amazing mike!

Een CS1x is nog steeds wel leuk.
 
1200,- gulden eerder volgens mij. De MC-303 was in dat jaar even duur als de Yamaha CS1x, ook zo'n hype in die tijd.

Iedereen sprak toen over de CS1x Control Synthesizer: een synthesizer... maar dan met knoppen! ... it's amazing mike!
Ik weet zeker dat ie tegen de 2500 gulden was omdat ik toen zelf er een had gekocht welke ik na een week had ingeruild voor een mc-505 met ruim 500 gulden bijbetaling. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik was opgelicht :)
 
Pfffff wat een gel*l

Pfffff wat een gel*l

Nou dan ben je echt opgelicht n303!!!! Ik heb toen die tijd ook een mc303 aangeschaft en ik heb hier het bonnetje.....1125 guldens nieuw bij Dijkman Amsterdam(ook niet 1 van de goedkoopste) dus 2500 is vette bullshit.....
 
Dus dubbel zo duur.....hmmm das raar......s ff kijken een 808+909+303 ach een rug of 3 voor dat ding.....
 
Back
Top