• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha SK50D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Artur

Ingeburgerd
Lid sinds
2 augustus 2007
Berichten
47
Locatie
Utrecht
Ik wil toch maar weer van mijn Yamaha SK50D af. Hij is in absoluut perfecte staat, zowel technisch als optisch. Alleen het tolex aan de voorzijde laat een beetje los.

Enkele minpunten:
- Er zitten géén poten bij helaas! Ik heb eventueel een zelfgefabriekt orgel-onderstel erbij (houtfineer / zelfde kleur als het hout van de SK50D).
- Er zitten wel werkende BP1-pedalen bij, maar die zijn ontzettend lelijk. De sluiting en scharnierpunten hebben werk nodig.

Enkele pluspunten:
- SK50D heeft de originele kap nog.
- De pedalen, hoe lelijk ook, hebben ook de kap nog.

Voor informatie over de SK50D zie vintagesynth.com. In principe een combi-synth waarbij de solo-sectie enigszins lijkt op de CS20M en de orgelsectie op een zwaar klinkend FM keyboard met filtermogelijkheden. De stringsynth sectie is waardeloos, de polysynth sectie is erg mooi: ook grofweg zoals CS20M/CS40M, maar ietwat minder instelmogelijkheden en een wat 'breder' geluid.

Prijsindicatie: iets van 200 euries zou wel oké zijn denk ik ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top