• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dynacord EC-280 Supermooie vintage delay

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElektracidZ

Ouwe rot
Lid sinds
25 mei 2004
Berichten
989
Dynacord EC-280 delay, superzeldzaam. Echt een prachtapparaat, mooie behuizing die wat doet denken aan een 80's gameconsole :D
Made in West Germany! Check de foto's (bijlage).

wat specs:

inputs (2), output, delay output, footswitch en nog een in/output (din aansluiting zo te zien)

control knoppen: return, duration, speed, chorus, volume

2 secties: echo en reverb. Per sectie 4 knoppen met elke een variatie/preset
Het toffe is dat je die knoppen ook tegelijkertijd in kan drukken, dus je kan combinaties maken wat echt hele leuke effecten oplevert
(tot alle 4 ingedrukt tegelijkertijd!). Een delay voor een experimentele gebruiker.

Met de grote schakelaar tussen de secties in kan je kiezen voor echo of reverb.

De pret houdt nog niet op. Er zit ook een chorus effect in het apparaat om nog eens over je delay of echo heen te gooien.

Meer info op harmony central:
http://reviews.harmony-central.com/reviews/Effects/product/Dynacord/EC-280+Electronic+Echo/10/1

NB: Deze heb ik laatst gekocht, sloot thuis mijn alesis ion erop aan en gelijk sprong de aardlekschakelaar uit. Als ik er een gitaar op aansloot deed ie het prima. Dat had dus met de aarde te maken, die heeft een vorige eigenaar op de frontplaat vastgemaakt. Niet slim dus, want icm de jackinputs krijg je dan een aarde lus. Ik heb de aarde verplaatst naar de achterkant. Vreemde is dat een vorige eigenaar hetzelfde idee moet hebben gehad, omdat er al een gat geboord was, maar dan op een verkeerde plek.

Als resultaat doet ie het nu prima, er zit wel een gaatje op het frontpaneel (naast de 4 reverb knoppen) waar de aarde eerst zat en aan de achterkant. Doet niet veel af aan de staat van het apparaat, want hij is echt in erg goede staat. Bekijk de foto's (bijlage) en oordeel zelf.

Vanwege de aankoop van andere spullen te koop.

Ik vraag er 250 euro voor, hij is erg bijzonder en erg zeldzaam, dat is ie zeker waard.

Kan worden opgehaald en wordt ook verzonden (10tje extra).

Ik heb ook nog andere Dynacord (delay en reverb)apparatuur te koop, check hier:

http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=88171
 

Attachments

  • boven.jpg
    boven.jpg
    32,5 KB · Bekeken: 76
  • zij.jpg
    zij.jpg
    33,1 KB · Bekeken: 58
  • achter.jpg
    achter.jpg
    15 KB · Bekeken: 56
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top