Korg Kaoss Pad 1

Mini-Error

Ouwe rot
Lid sinds
27 januari 2007
Berichten
727
Locatie
Leusden
Hallo,

Ik heb via een een KP1 gekocht .

Na het aansluiten komt er wel geluid door en kan er ook een effect mee bedienen ,maar er zit ook een dikke zoem bij.

En die zoem krijg ik dus niet uit .

Heb alles al geprobeerd .

Aangesloten op het mengpaneel ,alleen op de versteker ,alleen op de monitor speakers ,anere bekabeling.

Maar de zoem blijft er in .

Nu gebruik ik wel een 9 volt adapter die ik eigenlijk gebruik voor de Korg ES MK2 ,maar er staat dat ik een 12 volt adapter moet gebruiken .(op de KP1 )

Kan het daar aan liggen dat er een zoem uit komt ?

Want werken doet ie wel gewoon om 9 volt .

Dus wie kent dit probleem ?

En wat kan je er aan doen .
 
Oke ,en is dan ook echt de zoem er af ?

Want kan wel héél leuk een 12 volt adapter kopen maar als de zoem er nog in zit....
 
De mijne doet heel raar op 9 volt, en op 12 volt is er niets aan de hand. Dus kan me voorstellen dat de jouwe het op 12 volt wel goed doet. Maar als je dat te veel moeite vindt om te proberen laat je het toch lekker, joh.
 
Misschien helpt het als je op je kop gaat staan? Of proberen terwijl je een glas water drinkt. Je weet het niet? Die adapter, mwah..
 
Misschien kun je met een highpass filter de zoem wegsnijden? Trouwens :eureka: zit er geen highpass op die Kaosspad?
 
De mijne doet heel raar op 9 volt, en op 12 volt is er niets aan de hand. Dus kan me voorstellen dat de jouwe het op 12 volt wel goed doet. Maar als je dat te veel moeite vindt om te proberen laat je het toch lekker, joh.

Wie heeft het hier over te veel moeite ?

Maar ga maar even zo'n 12 volt adapter haalen .
 
Ik werk bij een transportbedrijf en heb een trailer vol stenen en betonplaten. Omdat ik even geen vrachtwagen voor de hand heb, hang ik mijn Suzuki Alto ervoor. Echt helemaal lekker klinkt het niet, zou het aan de combinatie kunnen liggen?

8o):duivels:
 
Back
Top