• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Roland PG-300 + flightcase

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cykiq

Stamgast
Lid sinds
22 juli 2003
Berichten
117
Door gezinsuitbreiding ben ik genoodzaakt om mijn 'herriehok' leeg te ruimen en in te richten als babykamer.
Daarom nu aangeboden:

Roland PG-300 programmer/controller

The PG-300

This controls the Alpha Juno 1, 2 and MKS-50 synthesizers. It offers complete control over all editable parameters in an easy to use, well designed controller. Uses a standard Midi cable.


Inclusief manual, originele adapter, kabels etc.

Let op:

Deze programmer/controller mag weg tegen een aannemelijk bod maar bespaar jezelf en mij de moeite;
Bieden onder de € 250,- heeft geen enkele zin.
 

Attachments

  • PB080011.jpg
    PB080011.jpg
    36,9 KB · Bekeken: 37
  • PB080012.jpg
    PB080012.jpg
    53,2 KB · Bekeken: 26
Bericht door een moderator:
Verkoop per opbod is niet toegestaan; het vermelden van een richtprijs is verplicht (zie de marktplaats-faq). bvd
 
Richtprijs €300,-
(excuus, was te snel met klikken ;))
 
Ik kan het "Edit post" knopje ook nergens vinden :(
 
Bericht door een moderator:
Graag niet vaker dan 1x per 3 dagen omhoogschoppen (zie de marktplaats-faq, nu echt even doen zou ik zeggen...). bvd.
 
Voor 275,- mag hij dit weekend de deur uit...
 
Bijna wéér weekend...
 
Flightcase los verkocht,
250,- voor de programmer los.
Met manual, adapter en midi kabels natuurlijk
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top