JP8080 gezocht (ruil tegen mijn Virus B)

Status
Please reply by conversation.

Diversion

Geluid breier
Lid sinds
11 november 2003
Berichten
418
Locatie
Heerhugowaard
Beste mensen,

Ik zoek een Roland JP8080.
Wie o wie heeft er 1 staan en wilt hem graag ruilen met mijn access virus B desktop ;)

Virus B verkeerd in goede staat en is te bewonderen in Tilburg (west) onder genot van een bakkie koffie.
 
get in line please :smeris:
 
Damn, JP-8080 weer in trek! Heb aardig moeite gehad met de mijne vinden.. Gelukkig 1 op 1 kunnen ruilen, ook met mijn toenmalige Virus B...

Succes met de zoektocht, uiteindelijk heb ik gewoon brutaal alle JP-8080 verkopers op Marktplaats gemaild met de vraag of ze niet wilden ruilen, en daar zaten er ineens 2 tussen :okdan:
 
Diversion wil zijn Virus helemaal niet ruilen vind ik...Diversion moet zijn Virus gvd gewoon houden :( Anders ben ik mijn Virusbroeder kwijt =(
 
Bedankt mensen voor jullie hulp enz.
Heb binnenkort waarschijnlijk een afspraakje, kijken wat daar uit komt :)

@ ethernal: Bedankt maat ;)

@ Nightstorm: Hehehe het is ook best even slikken om de virus weg te doen maar zit toch al ruim een maand met de sound in de maag :confused: zoek toch iets anders voor mijn producties (blijf kieskeurig he) maaaar virus of geen virus gebroeders blijven we wel :D
 
Ik heb twee maanden geleden mijn jp8080 ingeruild voor een virus b. Ik zou het zo weer doen! Andersom denk ik niet :)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top