Boss DR-660 - battery low

Ik heb hem een paar jaar geleden vervangen, wat ik er nog van weet is dat je er vrij lastig bij kunt, maar het is mogelijk om het zelf te doen. de details van het vervangen weet ik niet meer, sorry.:erm:
 
Wij hebben 4 jaar geleden de batterij vervangen, maar ik kon me geen onoverkombare problemen herrineren. Volgens mij moet je ze gewoon van elkaar kunnen halen. Maar ik was ook niet degene die hem vervangen heeft. En aan gezien mijn maat geen woede aanval kreeg moet het vrij simpel zijn. Check iig de print goed of je iets ziet waar je ze mee van elkaar kan halen.
 
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb de 2 schroefjes (waar ik bij kan) van de print losgeschroefd, maar kan niets vinden om de 2 prints van elkaar te halen. En om de batterij te vervangen in de kleine ruimte tussen de prints...dat lijkt mij moeilijk zonder misschien iets te beschadigen.

Iemand nog de verlossende tip (naar de Roland dealer toesturen niet meegerekend)?
 
Je kan een dun stukje metaal proberen. Onder de batterij schuiven en met een klein haakje er uit trekken. Maar ik heb onze 660 niet thuis dus ik kan ookniet FF kijken.
 
Probleem opgelost! :halleluja
Ik heb harder getrokken aan de print waar de outputs, midi aansluitingen e.d. vastzitten... en toen kwam 'ie los.
Bedankt voor jullie reacties.
 
Back
Top