• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

H-H tape echo die nog wat onderhoud nodig heeft

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SpaceAgent202

Sinds 2001
Lid sinds
19 oktober 2001
Berichten
7.755
Locatie
Out there
Nou,

mijn H-H tape echo wil ik hierbij te koop aanbieden.

Hij heeft een probleempje., het geluid komt niet en nauwelijks op de band terecht. Dit is een probleem wat pas recent is opgetreden.

Voor zover ik zelf heb kunnen nameten komt het geluid niet van het audiocircuit naar de opname kop. De reden hiervoor kan ik niet zo goed achterhalen maar het kan een draadje of componentje zijn dat ik over het hoofd heb gezien.

Hoe dan ook gaat het meer tijd kosten dan ik eraan kan uitgeven.

De koppen zijn in orde, het loopwerk is afgelopen jaar voorzien van nieuwe viltjes, rubbertjes, tapegeleidingsnokjes etc etc. Kortom mechanisch is ie volledig in orde, en elektrisch op bovengenoemd probleem na ook.

Boven en onder afdekplaten niet aanwezig.

Vanwege de staat en het probleem wil ik er 75 euro voor vragen.
 
is er nog! voor de audiotechnicus waarschijnlijk niet zo moeilijk te fixen. loopwerk wel helemaal prima! en anders blijft ie hier als museumstuk....
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top