Stukjes uit wat nieuwere nummers (min.house)

enzovoort

Ingeburgerd
Lid sinds
9 april 2007
Berichten
44
Weet niet of hier uberhaubt liefhebbers zijn dat deze genres maar;
Wat stukjes van nummers voor de geinteresseerden onder ons. Nummer zijn eigenlijk +/- 8 min lang dus kan daarom ff raar klinken kwa opbouw aangezien ik gewoon wat geknipt heb uit de nummers;)

Is een combi van House, minimal achtige dingen, beetje techno en een vleugje trance...(ahum)

Zijn myspace versies dus een beetje gecomprimeerd, maar you get the idea, zijn stukjes uit wat nieuwere nummers van de afg. weken.

Ben er nog mee bezig, dus opmerkingen zijn welkom, wat mis je, of wat vind je minder aan de productie, tips etc

http://www.myspace.com/Enzovoort

Dankjewel!
 
Het is zeker niet slecht hoor maar ik zou es op n gemak moeten luisteren op een mp3tje,heb vluchtig es overlopen ik hou wel van minimalhouse/techno or whatever you wanna call it.Heb je geen downloadbaar mp3tje online staan ofzow??
 
Minimal, houd ik van, check it;

Trampremake; luister vol verwachting, click hem niet weg ... tot de kick erin komt. Scapes doen verlangen, verlangen wordt niet bevredigd.

Minremake; Heerlijk, die losse flubber beat. Ca. 1:00 die sounds zouden best mogen groeien en verder het thema bepalen i.p.v. stoppen. 2:38 Lekker! Beat op 3:40 ook strak met die Hi Hat die je de hele tijd tegen het verkeerde oor mept. Love it!

GPSsystem; Doet het niet?

Tenze; Clap is het niet, push van de kick zeker wel! Bij vlagen leuk maar nothing like 'Minremake'.

Ik blaas Minremake nog efkes! (zet wel die congaslaps iets zachter) :)

Aaaaaight
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top