The Round Table productions seeks people

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
1.002
Locatie
Rotterdam
Bonjour Leute

Een paar jaar geleden heb ik The Round Table productions opgezet. Voornamelijk om mijn dj personage meer onderbouwing te geven. Ik draai dus onder de naam Sir Jamez, deze naam heb ik meer inhoud willen geven door er een organisatie onder te hangen "The Round Table" en zo een heel 'ridderlijke' uitstraling te geven.

Om hier toch serieus mee om te gaan heb ik beginnende DJs aangesproken om bij The Round Table te komen. Hoewel ik zelf ook nog maar net begonnen was, wilde ik deze jonge talenten pushen om iets te bereiken. Omdat ik weet dat het moeilijk is om in je uppie iets te bereiken en je er gewoon bijna niet komt als andere mensen je niet helpen. Zo heb ik ook hulp gekregen van Da Goose (die hielp me aan mijn eerste plaatje!) DJ Misjah (die hielp me aan mijn eerste internationale gigs) Laidback Luke (die helpt me gewoon met alles, netwerken, deurtjes openen, promotie, dj gigs enzo!)

Zo leer ik van hun en kom verder met hun hulp en zo probeer ik mijn best anderen te helpen. Met als enige doel " muziek " ..!!

Een leuk voorbeeld is dj Floornoiz. Terwijl ze nog nooit gedraaid had, vroeg ik haar bij TRT te komen en heb haar een paar keer naast top mensen neer gezet; Scan X en dj Misjah .. e.d. Zo heb ik haar gepushd, heb een dj team samen gesteld en dj avonden gevuld in o.a. Paradiso. Het succesverhaal gaat verder want nu is dj Floornoiz toch wel doorgebroken en stond dus op Awakenings!!! Nu heeft ze gemiddeld 5 boekingen per jaar. Dus .. het werkt!


Nu is het wel zo dat The Round Table productions het gezicht blijft houden van mijn persoonlijke muzikale opvattingen en overtuigingen. Nu was dit voorheen loeiharde non commerciele techno, maar dit is in de loop van afgelopen jaar veranderd naar house en experimentele muziek. Het is dus weer tijd voor The Round Table productions om verder te kijken naar toekomst plannen, samenwerkingen met anderen en wellicht leuke dingen te organiseren. Echter, deze keer ligt de nadruk op HOUSE en experimentele house.


Wat willen wij dan doen en wat hebben wij al gedaan?

Nou bijv. vorig jaar hadden een keer in de zoveel tijd een eigen avond in Paradiso waar alleen TRT djs draaiden. Zo werden we overal geboekt op techno feestjes als TRT DJ sound system. Iedereen hielp elkaar met boekingen, relaties, netwerken, deurtjes openen, platen contracten e.d. Dit kan veel verder nog reiken..

Ik maak een eigen site waar elk lid zijn muziek ten gehore kan brengen met wat meer info over deze persoon, een beetje publiciteit dus : www.theroundtable.nl

zo zijn er nog meer dingen op te noemen.

Nu is het punt gekomen dat ik weer wat mensen zoek voor TRT. er zijn echter wel een aantal dingen die van belang zijn. Toen ik met TRT begon bracht ik wat beginnelingen bij elkaar en heb hun gepushd, en geholpen met het ontwikkelen van hun dj skills. Nu wil ik wat mensen bij elkaar brengen die al enige ervaring hebben. Mensen met ervaring en kunde in het opzetten van een live act (middels notebooks, software e.d.), DJs die house draaien op de DJ Sneak stijl, al enige dj reputatie hebben, mensen die al een beetje op niveau zijn..


Wat is mijn doel? een klein team samen te stellen met mensen die (met nadruk) elkaar willen helpen zich te ontwikkelen naar een hoger niveau. zich in willen zetten om in belang van elk lid, netwerken uit te breiden, relaties te leggen en zo boekingen e.d. tot stand te laten komen. Ook op productie niveau elkaar verder helpen ontwikkelen en promoten bij diverse labels. Het elkaar gunnen als er 1 persoon uitgepikt wordt door de 'scene' en die dan ook verder te helpen (denk aan dj floornoiz die uit het TRT team is gepikt door Reactor en nu haar successen beleeft).

Als je denkt skills te hebben en ook serieus en volwassen samen denkt te kunnen en willen werken, zonder haast, met geduld, maar met volledige inzet (niet exclusief gebonden, maar meer op gevoel betrokken) dan wil ik graag horen wat je gedaan hebt, gemaakt heb en wat je wilt..

ik vorm zo een team en dan gaan we brainstormen en dingen verwenzelijken. Het is een succesvol concept, maar volledig afhankelijk van de inzet en serieusheid van de leden. Maar een lading fun die je er mee kunt behalen en de manier hoe je met muziek bezig kunt zijn is natuurlijk te gek!

heb je interesse ? schrijf dan een Emailjte naar

info@theroundtable.nl
 
idd. helemaal top!

Als een soort van collectief bereik je toch meer, hoewel je al wel aangeeft
dat je ook dan nog zeker baat hebt bij wat namen.
Het is hoe dan ook goed om mensen net dat beetje extra te kunnen
geven waardoor ze met hun muziek naar een volgend niveau kunnen.

Doet hoodlumbreaks dit niet ook, maar dan voor breakbeat/dnb?

Keep up the good work! :halleluja
 
Back
Top