• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

D&R 900 DEFEKT dus GRATIS

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Chinetti

Fortune favors the bold
Lid sinds
31 december 2002
Berichten
3.235
Ik heb hier een defekte D&R 900, momenteel zonder voeding, gratis op te halen.

Toen de mixer nog in gebruik was waren er wel al wat problemen met de tafel (master out faders werkte niet, paar krakende pots, aantal stroef lopende kanaal faders).

De tafel wordt aangeboden zonder voeding! Mogelijk dat de voeding later beschikbaar komt maar daar hebben we het wel over als je het ding komt ophalen.

Ik heb niet de indruk dat het de moeite waard is om deze D&R nog te repareren, maar misschien is het intressant voor diegene die een andere tafel uit deze serie aan het opknappen is en pots, knoppen of connectoren of weet ik veel wat nodig heeft.

Mocht je toch nog een kansje willen wagen, tekeningen en handleiding kun je vinden op de D&R site: http://www.d-r.nl/dnrsite/Service Parts/900seriesManual.PDF
 
Ohja, het is de 16 kanaals versie, met 8 subs, dus knoppen en connectoren zat ;) Het ding staat in Den Bosch.

Fototje:
 

Attachments

  • d_r.jpg
    d_r.jpg
    40 KB · Bekeken: 74
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top