• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

korg legacy controller, Mackie 1202 vlz pro (amerikaans)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mv30

Stamgast
Lid sinds
12 september 2006
Berichten
391
Locatie
lier (België)
te koop dus:

de korg legacy controller in tip top conditie, met kabeltjes, doos enzovoort. 125,00 EUR

mengpaneel, mixer: Mackie 1202 VLZ pro, in prachtstaat. Het gaat hier om één uit de amerikaanse productiereeksen (wel met 220 volt)(MADE in USA) dus geen chinese brol. de kenners ;) weten waarover het gaat.
4 mono kanalen
4 stereo kanalen
enz.. zie http://www.mackie.com/products/1202vlzpro/
ach ja het ding is welbekend natuurlijk
ik zou hiervoor veel te veel moeten vragen, maar ik vraag gewoon te veel, een echte buitenkans dus: 250,00 EUR maar er is een extra korting van 50 eur tot zaterdagavond 20.00u, dus..... tot dan slechts 200 eur voor deze prachtmixer!!!!


:kimono:
 
de korg legacy controller in tip top conditie, met kabeltjes, doos enzovoort. VERKOCHT!!

Mackie 1202 VLZ pro, in prachtstaat: 200,00 EUR
gaat alleen maar weg omdat ik een rackmixer gekocht heb
 
te koop dus: Mackie 1202 VLZ pro
in het kader van de chinese brol draad nog eens naar boven schoppen! dit is degelijk amerikaans spul! geen chinese brol!

mengpaneel, mixer: Mackie 1202 VLZ pro, in prachtstaat. en in originele doos !
Het gaat hier om één uit de amerikaanse productiereeksen (wel met 220 volt)(MADE in USA) dus geen chinese brol. de kenners ;) weten waarover het gaat.
4 mono kanalen
4 stereo kanalen
enz.. zie http://www.mackie.com/products/1202vlzpro/
ach ja het ding is welbekend natuurlijk

voor 195,00 EUR is ie van u! goedkoper wordt ie niet, want dan zet ik hem gewoon in de kast .
 
194,95 EUR
nog steeds te grijpen, die buitenkans!
nu nog goedkoper!

hij staat hier geen stof te happen, want hij staat in zijn originele doos fijn in de kast!
maar ik kan hem er natuurlijk uithalen, want de kast is niet op slot (omdat ik de sleutel verloren ben natuurlijk), maar dat doe ik enkel als ik er iemand een plezier mee kan doen hé. Die iemand moet mij dan natuurlijk als tegenprestatie 194,95 eur schenken, of misschien vinden we wel een ruildeal, u begrijpt het, zonder twijfel!
 
185,00 EUR? lijkt mij een schitterende prijs, een koopje voor een zo goed als nieuwe mackie 1202 vlz pro.
snel toehappen aub!
 
nu voor 175,00 EUR ? ! ? ! ?
dat lijkt mij een nog veel beter prijsje, een reuzekoopje voor een zo goed als nieuwe (amerikaanse! dus geen chinese!) mackie 1202 vlz pro.
snel toehappen aub!
en inderdaad: wie eerst komt, eerst maalt!
 
mannekes, mannekes, 165 euri voor zo'n mackie 1202 vlz pro is toch om te lachen zo weinig! kopen dat ding!!!!!
(prachtstaat!!)
als hij nu niet weg is, hou ik hem voor de preamps
ps: ruilen tegen een firewire midi/audio ding met voldoende uitgangen is ook een optie!
 
de mackie is vertrokken naar een sympathiek forumlid in Antwerpen,:verkoght: dus!

alles is weg, deze mag dan ook eindelijk dicht !
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top