[Hardcore] Darkcore - PowerZone A'dam - Manu le Malin, Radium, Miro, Promo e.v.a.

bikkel

Everything is on the One
Lid sinds
14 november 2001
Berichten
12.717
Locatie
Utrecht
[Hardcore] Darkcore - PowerZone A'dam - Manu le Malin, Radium, Miro, Promo e.v.a.

Voor degenen die willen horen hoe echte Hardcore tegenwoordig klinkt:

DARKCORE (the cd release party)
07-02-03
Amsterdam Powerzone
22.00-05.00

Miro
Manu le Malin
Simon Underground
Endymion
Catscan
Vince
Radium
Outblast
Akira
Promo
Drokz
Negative A

De Nederlandse en buitenlandse top qua Hardcore! Spdk, je wordt verwacht!
 
Alleen Akira en misschien ook Drokz zullen terror draaien, wel in een apart zaaltje volgens mij.

Akira draait altijd terror, Drokz draait en maakt ook wel gewoon "normale" hardcore.

Het is wel allemaal hard/duister/vaag/underground.

Ik hoop wel dat het publiek het trekt en niet zoals op Thunderdome vorig jaar met een verwarde blik in hun ogen staan te kijken omdat ze opeens geen draaiorgel horen.
 
Origineel geplaatst door bikkel
Alleen Akira en misschien ook Drokz zullen terror draaien, wel in een apart zaaltje volgens mij.

Akira draait altijd terror, Drokz draait en maakt ook wel gewoon "normale" hardcore.

Het is wel allemaal hard/duister/vaag/underground.

Ik hoop wel dat het publiek het trekt en niet zoals op Thunderdome vorig jaar met een verwarde blik in hun ogen staan te kijken omdat ze opeens geen draaiorgel horen.

LOL

maybe ben ik er ook.
 
Wat wil je nog weten dan? Er is nog geen flyer, dit feest werd gisteren pas voor het eerst aangekondigd.
 
Origineel geplaatst door bikkel
Wat wil je nog weten dan? Er is nog geen flyer, dit feest werd gisteren pas voor het eerst aangekondigd.
Ik heb geen idee waar ik "Powerzone" vind in Amsterdam, en het zou opzich ook handig zijn om te weten wat de entree kost.
 
Origineel geplaatst door bikkel
Alleen Akira en misschien ook Drokz zullen terror draaien, wel in een apart zaaltje volgens mij.

Akira draait altijd terror, Drokz draait en maakt ook wel gewoon "normale" hardcore.

Het is wel allemaal hard/duister/vaag/underground.

Ik hoop wel dat het publiek het trekt en niet zoals op Thunderdome vorig jaar met een verwarde blik in hun ogen staan te kijken omdat ze opeens geen draaiorgel horen.

Radium en Simone draien volgens mij ook geen langzamen core muziek
 
Origineel geplaatst door MPCman
Ik heb geen idee waar ik "Powerzone" vind in Amsterdam, en het zou opzich ook handig zijn om te weten wat de entree kost.

Zo gauw ik meer weet pleur ik het in dit topic. Ik heb verder ook niks te maken met dit feest, ik gooi gewoon eens in de zoveel tijd een interessant feest hier neer, en deze is zeker interessant :)

De entree zal minstens 20 euro zijn A&A kennende. Het drinken is ook duur in de Powerzone, en het is waarschijnlijk om 5 uur afgelopen. The Powerzone is gemakkelijk bereikbaar per OV, het ligt vlak bij een metrohalte, welke ben ik ff vergeten.

Origineel geplaatst door metatron
Radium en Simone draien volgens mij ook geen langzamen core muziek

Nee maar het is ook geen echte terror, ze beginnen meestal ook rustig.
 
Jeeeeeeeeeeeeeeee, hoi hoi hoi :D !!!!!! Zieke Manu is er ook weer, eeeeeecht goed! Ik ga nu knopen door hakken om te zorgen dat ik van de partij ben.
 
Voor mensen die ook willen horen hoe:

Voor mensen die ook willen horen hoe:

ECHTE TERROR klinkt:
Drokz
Manu le Malin..

die maken toch de echt stegige shit ;)
 
Ik heb Manu op hardcore 4 life gehoord en hij draait echt geen speedcore meer zoals vroeger, het is nu veel langzamer als die Biomechanical cd van hem, maar wel hard en duister :okdan: precies goed! Drokz is nog steeds speedcore geloof ik (ik dacht dat hij alleen een mc was, maar goed) net als Akira, het zou wel lachen zijn als Manu weer bij hun in het zaaltje draaide. Ik heb er in ieder geval zin an.
 
Nee Drokz is tegenwoordig DJ en producer, MC'en doet ie eigenlijk niet meer, alleen op TDaD nog een keer.

Hij heeft een paar terror-, speedcore-, tekno-, en hardcorelabels en maakt vooral hard, snel of duister werk.

Luister maar eens naar "Drokz and Big Mike - set the tone", dus niet alleen maar 350 BPM+ rakketakketakke
 
Back
Top