Nieuw lekkers van Native Instruments

Net mail van Native Instruments gekregen:

firstclass_NL_02.jpg

firstclass_NL_03_us.jpg


Ben benieuwd.

Komplete 5
Komplete Classics
Komplete Synths
Kontakt 3
Guitar Rig 3

http://www.native-instruments.com/fileadmin/newsletter/letter/firstclass_announcement_us.html
 
Ik vind 't nog steeds vaag: FM8 alleen voor 299, maar 3 andere erbij voor maar 100 euro extra. Leuke deal, maar ik denk niet dat ik mijn FM8 nog kwijt kan :(.

Hebben ze dan al ingecasht op Massive en de upgrades?
 
Het is als bedrijf soms nuttiger je prijzen wat te laten zakken en interessante bundels aan te bieden t.o.v. de losse produkten. Als je een bundel verkoopt heb je meteen meer produkten bij de consument binnen t.o.v. de verkoop van een los produkt.

Wat ik wel goed vind is dat de tendens nu is dat software prijzen zakken. Irritant voor de mensen die de software reeds bezitten natuurlijk maar wel een goede zaak vind ik.

Eerst maakte Apple al bekend Logic 8 aanzienlijk goedkoper te maken en nu heeft ook Native Instruments Komplete 5 toch weer een stuk goedkoper gemaakt dan 4. En met Massive in het pakket een heel mooie aanbieding vind ik.


Origineel geplaatst door Yoozer
Ik vind 't nog steeds vaag: FM8 alleen voor 299, maar 3 andere erbij voor maar 100 euro extra. Leuke deal, maar ik denk niet dat ik mijn FM8 nog kwijt kan :(.

Hebben ze dan al ingecasht op Massive en de upgrades?
 
Wie na 1 september een Komplete 4 pakket heeft gekocht kan gratis een upgrade krijgen naar Komplete 5. Dat verklaart waarschijnlijk waarom Sweetwater die geweldige actie had met Komplete4; die was namelijk geldig tot 31/8 en komt daarom hoogstwaarschijnlijk niet in aanmerking voor een gratis upgrade. Ik heb wel even geïnformeerd uiteraard.....

Het verschil tussen Komplete 4 en Komplete 5 is dat er 3 nieuwe of vernieuwde producten inzitten: Massive, Kontakt3 en Guitar Rig 3. De rest is identiek aan Komplete4. Daar komt nog bij dat in Komplete 5 de Spectral Delay en de Vokator plugins zijn weggelaten.

Ik weet niet of ik direct voor een upgrade zou kiezen. Tenzij ik de Vokator en Spectral Delay zou kunnen houden. En een gratis upgrade naar Komplete 5 zou me wellicht ook aan het twijfelen brengen.

Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Kore die staat aangekondigd. Niet alleen de software upgrade maar er komt ook een nieuwe hardware versie uit!
 
Origineel geplaatst door OJS
Wie na 1 september een Komplete 4 pakket heeft gekocht kan gratis een upgrade krijgen naar Komplete 5. Dat verklaart waarschijnlijk waarom Sweetwater die geweldige actie had met Komplete4; die was namelijk geldig tot 31/8 en komt daarom hoogstwaarschijnlijk niet in aanmerking voor een gratis upgrade. Ik heb wel even geïnformeerd uiteraard.....

Het verschil tussen Komplete 4 en Komplete 5 is dat er 3 nieuwe of vernieuwde producten inzitten: Massive, Kontakt3 en Guitar Rig 3. De rest is identiek aan Komplete4. Daar komt nog bij dat in Komplete 5 de Spectral Delay en de Vokator plugins zijn weggelaten.

Ik weet niet of ik direct voor een upgrade zou kiezen. Tenzij ik de Vokator en Spectral Delay zou kunnen houden. En een gratis upgrade naar Komplete 5 zou me wellicht ook aan het twijfelen brengen.

Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Kore die staat aangekondigd. Niet alleen de software upgrade maar er komt ook een nieuwe hardware versie uit!

Als je Komplete 4 bezit mag je uiteraard Spektral Delay en Vokator houden. Je houd daar gewoon je licentie voor, alleen mensen die Komplete 5 direct kopen hebben deze 2 plugins niet.

Ben inderdaad erg benieuwd of we een gratis update kunnen krijgen, vermoed van niet maar zou wel extreem vet zijn! 8~
 
Belachelijk om summer deal kopers te laten zitten, en uitsluitend een gratis update toe te kennen aan komplete 4 kopers na 1 september.

Een termijn van 1 augustus had fatsoenlijker geweest, en meer in overeenstemming met andere software leveranciers.

Ook NI gaat steeds meer de weg van uitsluitend zakelijk, en een mislukt product niet afmaken.

Je koopt echter nu nog wel bij midi amsterdam komplete 4 + een kore 1 voor 898 euro.

Dus heb je nog een upgrade naar 5 gratis, + gratis kore 1 kontroller + 2 gratis plugins niet aanwezig in versie 5
 
Dat is een ongelukkig moment om je Komplete4 pakket op het forum te verkopen want er heeft net een groupbuy plaatsgevonden waarbij een nieuw pakket voor 500,- kon worden aangeschaft. Daarop hebben 14 forumleden aangehaakt. De markt zou hier dus zogezegd enigszins verzadigd kunnen zijn......:D

Maar hoe dan ook, succes met de verkoop. Helaas heb ik geen potentiele kopers voor je die de groupbuy net misliepen zodat ik ze naar je kan doorverwijzen. Iedereen kon nog aan boord gelukkig.

Succes met de verkoop. MP moet vast wel lukken.
 
Als je die aanbieding hebt gescoord kun je toch voor 200 euri upgraden?
Scheelt je toch weer 300 euri tov nieuw. En je hebt die 2 extra.

En ze leveren het ook pas in October zodat 1 September iid een maand later is.
 
Origineel geplaatst door OJS
Dat is een ongelukkig moment om je Komplete4 pakket op het forum te verkopen want er heeft net een groupbuy plaatsgevonden waarbij een nieuw pakket voor 500,- kon worden aangeschaft. .

ik denk het niet .
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Ustka_Slupsk
wat een suffe updates voor die kontakt, moesten ze daar nou een hele nieuwe versie voor maken ?
$$$$
ja
waar moeten ze anders die extra GB`s aan samples vandaan toveren?
downloaden kost een paar uur
denk dat de meeste het liever op cd/dvd hebben
 
Origineel geplaatst door Ustka_Slupsk
wat een suffe updates voor die kontakt, moesten ze daar nou een hele nieuwe versie voor maken ?
$$$$

Helemaal mee eens =(
 
Origineel geplaatst door Ustka_Slupsk
wat een suffe updates voor die kontakt, moesten ze daar nou een hele nieuwe versie voor maken ?
$$$$

Ik vind het idd ook allemaal niet zo boeiend...en die 33 Gb aan samples zal me een worst wezen...
 
Origineel geplaatst door Ustka_Slupsk
wat een suffe updates voor die kontakt, moesten ze daar nou een hele nieuwe versie voor maken ?
$$$$

Features wise absoluut mee eens. Maar wat hadden ze er dan nog bij moeten stoppen kwa functionaliteit eigenlijk?
 
Kore is als systeem redeiljk universeel, vrijwel alle plugins kunnen ook als FX gebruikt worden, behalve die lekkere impulsreverb van Kontakt niet. KontaktFX zouden m.i. welkom geweest zijn (en daar is ook om gevraagd, maar schijnbaar niet hard genoeg).

De wave-editor zit er nu ook in, dus da's al een plus, maar ik ging er zelf van uit dat vrijwel iedereen wel Wavelab of Soundforge of Bias (of een LE-versie) daar van had.
 
zijn er hier nog mensen die (zaken van) komplete (4) op (intel)mac gebruiken? sinds ik alles geinstalled heb, loopt de boek vaak onstrak, vaak crashes, etc...
nog mensen last van?
 
Ik vind de upgrade naar K3 behoorlijk veel belovend, als alles waar is en werkt zoals het getoond word in het trailer filmpje dan gaat de workflow er flink op vooruit! Nu alleen te hopen dat de key shortcuts wel weer werken in v3.

Ben ook benieuwd naar de library expansions, ik ben over die library zeer te spreken, in praktisch iedere productie die ik maak zitten er wel instrumenten van in :luv:

Ik heb in ieder geval de afgelopen week een pre-order gedaan bij NI.:okdan:

Origineel geplaatst door Acidfever
Features wise absoluut mee eens. Maar wat hadden ze er dan nog bij moeten stoppen kwa functionaliteit eigenlijk?

;) een inline sample editor
 
Die synth box is voor mij 8o
 
dat filmpje, daar is in ge-edit ;) heb ik gisteren even bestudeerd, want vond al dat dat knap vlot ging...

heb echt een haat/liefde verhouding met NI, denk ik
vind alles te gek qua instruments, maar hun support enzo moet toch een pak beter!!
 
Back
Top