08-09 | Errorkrew presents: Grand Opening Stubnitz in A'dam!

errorkrew

Nieuwkomer
Lid sinds
27 juni 2006
Berichten
23
Locatie
Amsterdam
20070908a_big.gif


laderaum 4:
Quazar LIVE
(Welcome To The Future, Go Bang!)
Richard Parker
(D.E.A. set!)
Foreign
(Square | eRRorKREW)
V-Neal
(eRRorKREW)

Host: MC Dennis

laderaum 1:
KWIK & PETI VENTURE INTO THE 36!
Birthday special guests behind the decks:

Wouter Hisschemöller LIVE
(A'dam Assholes/Dual Block)
Eigen Thijs
Rugon Crowen
(DFM)
Kwik
(eRRorKREW)

Come have an oyster on us!
MAD MOBILE OYSTER-BAR BY IGOR

Ms Stubnitz | NDSM, Amsterdam Noord | presale(€9,-) at Boudisque | tientje aan de deur | MEER INFO: http://www.errorkrew.nl
http://www.stubnitz.com

20070908b_big.gif
 
Ik hoop maar dat Quazar een nieuwe live set heeft want die ik een aantal jaren geleden zag op Dance Valley was volgens mij slecht. Ik herinner me iets fouts met een accordion ofzo.
 
Laatst gewijzigd:
en hier het persbericht:

eRRorKREW opent ms Stubnitz
Techno, acid en electro doen legendarisch schip herleven

Na bijna een jaar in thuishaven Rostock te hebben gelegen zal de ms Stubnitz over ruim een week het anker hijsen om koers te zetten naar Nederland. Met Amsterdam als bestemming maakt undergroundorganisatie eRRorKREW haar opwachting om dit legendarische schip welkom te heten.

8 september 2007: het begin van een nacht waarin de muzikale geest van de ms Stubnitz sinds een jaar weer tot leven zal worden gewekt door een organisatie die een no-nonsense cultuur hoog in het vaandel heeft staan: eRRorKREW. Voorbereidingen zijn getroffen en het muzikaal geschut staat klaar om deze nacht diverse techno-, acid-, en electroklanken af te vuren tot diep in de gewelven van het schip. Opgetrommelde hulptroepen zijn niemand minder dan de legendarische live-techno act Quazar, Richard Parker, Foreign en V-Neal. Het voordek wordt bemand door Peti en resident Kwik die de zaal hosten ter ere van hun verjaardag en hiervoor Wouter Hisschemöller en Eigenthijs hebben uitgenodigd.

Quazar, één van de housepioniers van Nederland en bekend van onder andere hun eerste hit ‘Seven Stars’ uitgebracht op het Amsterdamse Go Bang! Records label, zal deze nacht een mix van oud en hedendaags werk ten gehore brengen en het achterdek vullen met diepe techno en rauwe acidklanken. Begonnen in housetempel de Roxy en momenteel resident van Vreemd (Sugar Factory) en van DEA (Studio 80) dat staat voor Deep Electronic Acid, waarmee Richard Parker ook deze keer weer zijn sporen zal nalaten. Voorheen samen met Kid Goesting deel uitmakend van het electro-collectief Xerox en sinds jaar en dag onderdeel van het DJ-collectief Square. Foreign is de naam van deze DJ die Detroit techno met electro combineert.
De track ‘Boormachine’ welke Wouter Hisschemöller met Sandrien geproduceerd heeft onder de naam Amsterdam Assholes werd onlangs nog gedraaid door Josh Wink op het Welcome to the Future festival. Deze nacht zal hij het voordek bemannen en minimale technobeats lanceren omringd door diepe sounds. Eigenthijs draaide zijn eerste platen al tijdens de Timemachine clubavonden. De van de oude stempel gevestigde en uit de deephouse afkomstige DJ richt zich tegenwoordig ook op up-tempo tech-house. Radio DFM-DJ (voorheen radio 100) Rugon Crowen en residents Kwik en V-Neal zullen de nacht compleet maken.

Line-up:
Laderaum 4:
Quazar live (Welcome To The Future, Go Bang!) / Richard Parker (D.E.A. set!) / Foreign (Square, eRRorKREW) / V-Neal (eRRorKREW)
Host: MC Dennis

Laderaum 1:
Wouter Hisschemöller live (Amsterdam Assholes, Dual Block) / Eigenthijs / Rugon Crowen (DFM) / Kwik (eRRorKREW)

ms Stubnitz / Amsterdam Noord / 8 september 2007 / 23.00 u – 05.00u / vvk 9 euro(presale at Boudisque)/deur 10 euro
 
Back
Top