• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

diversen, wegens inkrimping

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Meinte37

headbangend lid
Lid sinds
2 oktober 2004
Berichten
1.146
Locatie
Leiden
Omdat ik teveel heb waar ik te lang te weinig mee gedaan heb (tsja, baan...) en natuurlijk vanwege doorlopende studio-aanpassing, zet ik het een en ander wegens overkompleet te koop.

Ik zet hieronder alleen even wat korte beschrijvingen neer, voor meer info verwijs ik naar de manuals op het net; als die wat al te obscuur zijn, dan zet ik wel een linkje neer.

Behringer UB1002 mixer - 50E
Welbekend, neem ik aan? Simpel, klein edoch handig mixertje: 2 mic-kanalen met 48V phanton, 4x stereo-kanalen, etc. Verkeert in goede staat, geen kraakjes e.d., maar gaat al wel enkele jaren mee. Komt zonder doos, maar met handleidingen en adapter (uiteraard). Kan verzonden worden.

Phonic MM1805X mixer + Rockcase - 175E
Degelijke mixer van Phonic met aardig wat mogelijkheden. De enige reden dat hij weg gaat, is dat ik nu een ProMix01 heb wat toch handiger is als je meerdere bands en setups e.d. hebt; afgezien daarvan klinkt de Phonic toch beter. Hij zit in een Rockcase in goede staat met precies genoeg HE boven en 3HE aan de voorkant voor effecten. Liefst verkoop in 1x, evt. los (voor 150E, resp. 50E). Samen verzend ik ze niet, de mixer los evt. wel, maar ik geef de voorkeur aan 1 koop.

Behringer MDX2100 compressor - 45E
Tsja, welbekend, toch? Verkeert in goede staat. Kan uiteraard verzonden worden.

Niet alles wil ik verzenden vw. grootte en gewicht. Voor de dingen die wel verzonden kunnen worden: verzendkosten zijn 6,20E (per pakket) en koper betaalt vooruit. Langsbrengen in Leiden en omstreken of doordeweeks eind van de middag in Utrecht en omstreken behoort ook de mogelijkheden -dat laatste alleen in de vakantieperiode.

Vragen e.d. graag per email (en niet p.b., dus). Foto's volgen zo.
 
Foto 1, sorry voor de crappy mobile phone kwaliteit...
 

Attachments

  • phonic-boven1.jpg
    phonic-boven1.jpg
    166,7 KB · Bekeken: 41
Foto 3, de MDX2100 van voren in een rack:
 

Attachments

  • vooraanzicht.jpg
    vooraanzicht.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 43
Oja, nog vergeten: 19" 6HE dubbeldeurs, dubbelzijde Gator rack case - 75E
Dit rack is te groot voor mijn apparatuur en daarom ondertussen vervangen door een kleiner exemplaar.

Het gaat om een dubbeldeurs en dubbelzijdige Gator 19" rack case (SKB-lookalike) van 6HE hoog, van stevig plastic, dus met aan beide kanten een deur en 19" rail. De deuren worden vergrendeld middels de bekende vlindersloten en 1 deur heeft ook nog scharnieren voor extra zekerheid. De sloten zijn onklaar gemaakt, maar zitten ook niet in de weg. Aan de zijkanten zitten stevige handgrepen. De rails hebben voorgestansde, rondegaten en er zit een laagje schuim op om je apparatuur nog wat extra te ontzien. De staat is goed, maar hij is duidelijk gebruikt dus in bezit van de nodige krassen op het plastic en het metaal. Ik doe er een doosje met tamelijk veel schroeven en nylon en metaal ringen bij.

De maten zijn als volgt:

* buitendiepte = 58cm
* buitenhoogte = 32 cm
* buitenbreedte = 54 cm
* tunneldiepte = 42cm
* deurdiepte = ca. 6cm (beide)

Wegens grootte verstuur ik (liever) niet.

Foto 5:
 

Attachments

  • vooraanzicht-37%.jpg
    vooraanzicht-37%.jpg
    53,7 KB · Bekeken: 36
En natuurlijk: zonder de apparatuur (die zit al in een ander rack) ;)

Foto 6, diagonaalaanzicht:
 

Attachments

  • diagonaalaanzicht-37%.jpg
    diagonaalaanzicht-37%.jpg
    56,8 KB · Bekeken: 40
Behringer UB1002 - gereserveerd
Phonic MM1805X - gereserveerd
Rockcase - nog beschikbaar, voor 50E
Behringer MDX2100 - prijsverlaging: 40E
Gator rack case - prijsverlaging: 70E
 
Behringer UB1002 - verkocht
Phonic MM1805X - verkocht
Rockcase - nog beschikbaar, voor 50E
Behringer MDX2100 - gereserveerd
Gator rack case - 70E
 
Rockcase - verkocht
Behringer MDX2100 - nog steeds gereserveerd
Gator rack case - prijsverlaging: 65E
 
Behringer MDX2100 - nog steeds gereserveerd
Gator rack case - prijsverlaging: 60E (laagste prijs!)
 
*skopke*

Behringer MDX2100 - nog steeds gereserveerd
Gator rack case - prijsverlaging: 60E (nog steeds laagste prijs!)

Kom op, mensen, wie "verlost" me van die prachtige Gator case?
 
Behringer MDX2100 - nog steeds gereserveerd
Gator rack case - prijsverlaging: 60E (nog steeds laagste prijs!)

Plus, komt nog bij: 12HE 19" table-top rack

Dit rack verkeert in goede staat (cosmetische staat is redelijk tot goed) en is altijd in een studio gebruikt (bij mijn weten; ben niet de eerste eigenaar). Het merk weet ik niet, maar zal zoiets als Adam Hall zijn. Uiteinden zijn voorzien van stevige rubberen noppen, zodat hij niet snel gaat schuiven. Het rack kan ook gemakkelijk uit elkaar gehaald worden. Verder krijg je er een doosje met een setje bijpassende schroeven en dito "haakse" inbussleutel, zodat je je apparaten er snel in kunt zetten.

Maten:
  • breedte: 50.5cm
  • diepte: 36cm
  • hoogte: 55cm

Kan opgehaald worden in Leiden, of evt. in Leiden of directe omgeving gebracht worden. Kan ook verzonden worden: verzendkosten zijn 6,20E en koper betaalt vooruit, incl. verzendkosten. Vragen graag per email (en dus niet per p.b.).

Let op: afgebeelde apparatuur is niet bij de koop inbegrepen! Is alleen afgebeeld voor een beetje referentie voor de grootte: bovenste apparaat is ruim 3HE en onderste precies 1HE.
 

Attachments

  • schuinvanvoren.jpg
    schuinvanvoren.jpg
    333,4 KB · Bekeken: 41
En zoals gebruikelijk: excuses voor de crappy telefooncamerakwaliteit ;)
 

Attachments

  • vanachteren.jpg
    vanachteren.jpg
    385,1 KB · Bekeken: 39
Behringer MDX2100 - nog steeds gereserveerd
Gator rack - nu ook gereserveerd
table top rack - 20E
 
*skopke*

Behringer MDX2100 - weer beschikbaar, voor 45E
Gator rack - gereserveerd
table top rack - prijsverlaging: 15E
 
Gator rack - verkocht
Behringer MDX2100 - 45E
table top rack - 15E

(Binnenkort komen er ook nog een paar quasi-vintage Roland-synthesizers bij.)
 
Oh, ik zag dat ik de MDX 2100 al 'ns verlaagd had. Dus nu gelijk maar nog 'ns doen:

Behringer MDX2100 - prijsverlaging: 35E
(table top rack - 15E)
 
Behringer MDX2100 - verkocht

Blijft de table top rack nog over (voor 15E), maar deze thread mag eerst wel :slotje:
Bij de volgende ronde maak ik wel weer een nieuwe aan.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top