• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai ASQ10 (mpc60seq) te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Te koop Akai ASQ10, (mpc60 sequencer).

Ik hou er eigenlijk helemaal niet van om spullen te verkopen, maar sinds ik een mpc heb staat hij toch al een 8 maanden niks te doen, zonde dus deze mag eruit.

60,000 note capacity, 99 tracks, 99 sequences, 20 songs, je kan 2 kanalen aan een track linken, SMPTE , 7 sync modes, loopings mogelijkheden in play en recordmode, Step edit mode en step entry recording, hele vette transpose mogelijkheden die je tijdens play kunt inzetten, erg jammer dat de nieuwere mpc,s dat niet hebben, Auto punch in. tijd in real time en SMPTE, 2 gemergde midi in, 4 midi outs dus 64 midi kanalen, kan 2 songs laden en tegelijk afspelen
foot switch inputs, aparte audio out voor z,n metronoom, jack sync in en out.

met s950 ideale mpc60 combi met nog veel meer sampler mogelijkheden ook voor nog niet de helft van de prijs van een mpc60.

Prijs 225 euro.

Op moment ruil ik hem liever voor:

Een sony psp met bijbetaling.
Leuke effecten als de ens dp4.
Of veras me eens met iets leuks, misschien hap ik wel toe.


Onderstaande foto,s is die van mij.
 

Attachments

  • akaiasq10.jpg
    akaiasq10.jpg
    18,2 KB · Bekeken: 40
Was hem al weer helemaal vergeten, doe er nog steeds niks mee.

200 euro, geen ruil.
 
Schop, asq10 staat hier echt niks te doen. Neem mee, hang hem desnoods aan je pc en sequence er je vst's mee, eerste die hem ophaalt krijgt er een X-model synth/klavier standaard bij.

Nog een behringer mic preamp staan met: digital output 24bit 96khzAES/EBU, ext clock input, phantom power, phase inverter, tube emulation/distortion, compressor, eq, deEsser, gate/expander erop etc.

Klinkt een stuk helderder en sprankelender als de mic pre amps op bijv de soundcraft lx7 of de soundcraft studio tafels (klinkt sterk voor een behringer maar mag je bij mij in de studio komen testen). Nieuwstaat, doos papieren blabla alles erbij, moet weg. 70 euro.

VX2496-small.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top