• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha UX256 Midi Interface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bazziman

Ouwe rot
Lid sinds
11 juli 2002
Berichten
1.519
Locatie
Rotterdam
Dit is Yamaha's topmodel midi USB inteface.

Je kan de UX zowel als MIDI interface als als MIDI hub / patchbay gebruiken met de eenvoudig te bedienen software van Yamaha.

ux256.jpg


Je krijgt het volgende van me:

* UX256 unit (mooie stevige metalen behuizin)
* USB kabel
* AC Power Adaptor
* Handleiding

* Makkelijk en snel te installeren en via midi en computer te bedienenen
* Tegelijkertijd 256 kanalen IN & OUT aansturen (zelfs meer als je de seriele Yamaha port gebruikt met yamaha apparatuur zoals de Yamaha CS6x dat heeft)
* Self-powered dus stabiele werking.
* Software patchbay voor MIDI routing.

Als je vragen hebt pb of mail me.

Richtprijs is 125
 
Vanwege het mooie weer en mijn opruimwoede - eigenlijk die van mijn vrouw - ga ik een kleine schop geven met daarbij een kleine prijsverlaging:

100 Euro voor een prachtige UX256 van Yamaha met goede midi en routing / patch mogelijkheden.
 
Beste forumvrienden...na een paar mislukte verkooptransacties staat er bij mij nog steeds een beetje een beteuterde UX256 in mijn kast. Tis wel eenzaam zo voor dit handige doosje; zonder een studiootje om aan te sturen.

Wie kan er nog een goede midi interface gebruiken? USB, 6 x in en 6 x uit + 2 x in en uit via Yamaha serial (zoals op de Cs2x/1x en nog wat apparaten zit)...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top