• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Mono/Poly

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Korg Mono/Poly
hoef er niet veel over te vertellen.... 4 vco's in unison share unison of poly mode te gebruiken. ook nog chord memory en hold. arpeggiator en zeer goede effectensectie met xmod sync en fm mod en combi's ervan.
2 lfo's, cv in voor pitch fm en filter, trigger in, ook voor arpeggiator. verder unison, pwm etc etc etc.

deze is technisch in zeer goede staat. geen gekraak van potmeters en alles werkt naar behoren.
(ik heb alleen de trigger in niet kunnen proberen omdat ik geen trigger uit heb. verder alles getest.)
hij zou als geheel gestemd kunnen worden, maar is binnen de range van de tune potmeters nog prima te stemmen en alle vco's zijn ook met elkaar in lijn te krijgen. geen verloop over de tracking dus scaling is goed.

optisch is een ander verhaal. over het geheel genomen ziet de synth er goed uit, maar fineer ontbrak/ was slecht en is vervangen door zwart soort plakplastic. ziet er redelijk goed uit. verder zitten er met name achterop de kast wat roestplekken. geen doorrot of andere problemen, maar niet mooi. zie hiervoor de foto's.

vraagprijs 650. samen met de nord modular die ik te koop heb voor 1050. ben ik ook weer van het gezeur af.
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    113,4 KB · Bekeken: 86
foto 6

(dit is eigenlijk de enige echt lelijke plek, zit gelukkig op zijn rug.)
 

Attachments

  • 6.jpg
    6.jpg
    153,5 KB · Bekeken: 70
foto 8 (het ergste is nu wel achter de rug)
 

Attachments

  • 8.jpg
    8.jpg
    128,5 KB · Bekeken: 78
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top