• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK - Seq. Prophet 600 + Akai s3000xl,32 mb nieuw os.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

roelant

Stamgast
Lid sinds
21 augustus 2005
Berichten
146
Locatie
NH
Hoi,

ik heb hier te koop, een Akai s3000xl met 32 mb geheugen. Ooit geruild tegen een Yamaha su700. kan mezelf nu wel voor mn kop slaan, die yamaha is dat ik het laatst checkte een stuk meer waardevol dan wat nu een Akais3000xl oplevert.. Wat moet het kosten, tussen de 100 en 150 euro..? Hij staat stof te happen, tis zonde, ik heb hem welgeteld 1 keer gebruikt, niks voor mij, tis niet echt hands-on.(misschien heb ik me er ook nooit goed in verdiept:)) de MPC werkt voor mij stuk beter! oja, er zit schijnbaar ook nog een nieuw os. bij die ik er toentertijd bijgekregen heb, tis een simpel Eeprommetje. Prima staat

Prophet600!
heel gaaf ding, jammer dat hij niet multitimbraal is. vette geluiden, naja, de geinteresseerde zal em wel kennen!

Via synthforum gekocht, en liever via synthforum ook weer verkopen! De Prophet is in goede staat, en ik vraag er 600 euro voor. Hij staat al een aantal maandjes niet zo veel te doen, wederom zonde dus.

Ben voorlopig lekker aan het rommelen in garageband, en het leren van de gitaar.. die prophet komt waarschijnlijk
nog wel een keer, maar voor een synth die niet multitimbraal is hij financieel niet erg aantrekkelijk.

Je kan me pben, mailen op roelantvdmunnik [at] hotmail.com, of bellen, op het nummer 06 - 52 66 59 30

liever niet via de post versturen!

een potje bier staat altijd koud

groet,

Roelant
 
de prophet is dus gereserveerd, de akai is nog steeds tekoop!
 
klein skoppie,

prophet gereserveerd, akai is nog te koop! wat moet et kosten
akai s3000xl 32mb, 125 euro, mooie prijs?
 
akai s3000xl verkocht!

prophet vooralsnog gereserveerd
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top