Oude analoge bakjes gezocht!

Status
Please reply by conversation.
...ook geinig:

ik heb nog zo'n SYB3 liggen. Leek me wel een leuk analoog dingetje voor deze zoeker, gezien z'n budget.
Mailde hij terug dat ie het wel een aardig ding vindt, maar dat ie liever iets met houten paneeltjes heeft...tja

'k heb m maar voorgesteld er zelf een bekistinkje om heen te timmeren...:D
 
Origineel geplaatst door edhal
Mailde hij terug dat ie het wel een aardig ding vindt, maar dat ie liever iets met houten paneeltjes heeft...tja

Heeft ie die ook ECHT nodig? Hij noemt nota bene een MS-20 als voorbeeld, die heeft toch ook geen houten zijkantjes? :confused:
 
Origineel geplaatst door Meizo
Kijk gewoon eerst naar de goedkopere synths, bijvoorbeeld minikorg 700 (en een 700s als je heel veel geluk hebt voor jouw prijs). Aan je posts te merken, wil je ze uiteindelijk toch allemaal (ik ken 't gevoel).

Wat betreft aansturing: als je in de maat kan spelen en audio kan opnemen heb je geen midi o.i.d. nodig. :D

Er zijn ook nog genoeg hybride synths, die meestal een niet zo tot de verbeelding sprekende interface hebben, maar toch een analoge sound kunnen geven. Kosten meestal niet zoveel.

Opties: synths van de Bit-serie, poly-61 of -800. Misschien 'n AX-60 of -80 van Akai?

Check anders de nieuwe synth wikipedia van SF, moet nog wel flink aan gewerkt worden, maar daar staan ook wel huidig 2e hands prijzen bij.

Succes!

Dingen als die minikorg 700, dat is wat ik zoek!

tnx voor de tip!
 
Ik heb een korg dw-8000 staan, check www.vintagesynth.com voor meer info over dat ding.
2xOSC, analoge filters, ruim 20 jaar oud en in perfecte staat inclusief originele handleiding en cassette. Eventueel met flightcase. Als je dat iets lijkt dan mail me maar even op adjustmusic @ hotmail . com
 
Origineel geplaatst door orson.wouters
Dingen als die minikorg 700, dat is wat ik zoek!

tnx voor de tip!

staan der meerdere te koop
:okdan: 2a330 eu op rekene [wat ik te veel vindt evt wel ok met cv kit erop[ / en de700 s versie
 
ik heb ook voor je een korg ms 200 met wooden sides eg waar home mad e en hoe !!!
350.- midi erop whoo
*D pb ...
 


Heb gisteren woensdag van iemand een KORG preset (= KORG PS900) gekregen.

Dus ik ben voorlopig niet echt op zoek naar iets.

Ben wel aan het sparen voor een Octave Cat of een KORG MS-20 (t'zal nog wel ff duren)
 
dat lijkt me een hele mnooie synth goede krachtige filyter erin as in de korg 700 / dv 800
alleen standaard wat vaste prests geloofik

wel toiffe bak om te krijgen zeg soo hey
cv gate kitje re maken
bestaat
 
Ik weet niet of ek CV/gate nodig heb, speel ook graag analoog ;)
Maar ik heb al gezien dat die dan wel een paar €'s meer waard is...
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top