[Syntecno] TeeBee mods.

oozi

Ouwe rot
Lid sinds
3 juli 2002
Berichten
1.156
Locatie
Boxtel oost
aangezien ik toch in een soldeerbui was ben ik meteen maar m'n Syntecno TeeBee gaan modden. instructies en schema's staan op de site:
http://www.xs4all.nl/~syntecno/

gedaan:

- VCA update (weerstandje vervangen) resultaat: klinkt een stuk harder.
- Accent update (weerstandje parrallel bijsoldereren) resultaat: sterker 'accent' effect.
- Infinite decay mod. (weerstandje tussen 2 weerstanden en een schakelaar op 't frontpaneel om inf. decay aan/uit te zetten) resultaat: infinite decay!! erg leuk.
- Accent pot (weerstandje vervangen door potmeter) resultaat: regelbaar accent niveau. erg leuk ook.

totale kosten: (2 weerstandjes, potmeter, tuimelschakelaar); minder dan € 10,-
en ze zijn allemaal super simpel en erg fijn.
 
zo net de hele avond mee zitten spelen en hij is dus echt véél muzikaler geworden...
kicke!!

en die mods op Cyborgzerotech zien er ook goed uit! alleen is $140,- wel wat veel vergeleken met de +/- €10,- die ik nu kwijt was.. en de f300,- die ik voor 't hele apparaat betaald heb.
 
Origineel geplaatst door oozi
en die mods op Cyborgzerotech zien er ook goed uit! alleen is $140,- wel wat veel vergeleken met de +/- €10,- die ik nu kwijt was.. en de f300,- die ik voor 't hele apparaat betaald heb.

Deze mods voert ie niet meer uit, maar wie weet als je hem een mailtje stuurt verteld ie wel hoe hij deze mods heeft gedaan. Nee heb je....

Filter overdrive. Mjam, mjam:{
 
ik heb hem al eens eenmeeltje gestuurd over die doorzichtige 303/606 knoppen die hij had, en over de QM309 die hij ook heeft, en nooit iets terug gehoord....
maar je hebt gelijk; wie niet waagt wie niet wint. morgen 's een meeltje sturen. nu slapen.
 
Back
Top