Emu 1820m Audiodock (EM8841)

Status
Please reply by conversation.

Ramoonus

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 april 2005
Berichten
5.229
Locatie
Zeeland
Ik ben op zoek naar een emu audiodock expansion voor mijn bestaande kaart

EMU-EM8841_L.jpg
 
voor de duidelijkheid, ben niet op zoek naar zo`n 1616 audiodock want die kan ik niet aansluiten
 
1616m is wel aan te sluiten op een 1212m, dt je het even weet :)
Wel vervallen dan de ins en outs op je 1212.
 
Origineel geplaatst door M01C
1616m is wel aan te sluiten op een 1212m, dt je het even weet :)
Wel vervallen dan de ins en outs op je 1212.
dr zit verschil tussen de 1212m en 1212m "v2"
op de v2 kan je een 1616 hangen

of zit ik nou mis?
 
Wat ik begrijp uit de specs zou het niet uit moeten mogen maken. Anders gezegd in al m`n manuals zie ik niets over V2`s. In mijn geschiednisboeken wel, maar dat is wel erg off-topic :D
 
Origineel geplaatst door M01C
Wat ik begrijp uit de specs zou het niet uit moeten mogen maken. Anders gezegd in al m`n manuals zie ik niets over V2`s. In mijn geschiednisboeken wel, maar dat is wel erg off-topic :D
ff proberen kost me 250 dollar :)

en toen
The MicroDock connects to the E-MU 02 CardBus Card or the E-MU 1010 PCI card (non-firewire version) using the included E-MU EDI (E-MU Digital Interface) cable.

The MicroDock M connects to the E-MU 02 CardBus Card or the E-MU 1010 PCI card (non-firewire version) using the included E-MU EDI (E-MU Digital Interface) cable.

maw.. dus niet mogelijk
 
:gaap:

E-MU's MicroDock M is a Mastering-grade Audio/MIDI Interface Expander that allows you to add a host of analog and digital I/O to your 1212M PCI Digital Audio System.
 
* Connecting MicroDock M disables the 1212M's 0202 I/O daughtercard, and replaces the ADAT and S/PDIF connectors on the 1010 PCI card.
 
Prima. Hier staat 1212m 1616m en verder nog meer emumeuk. Je bent van harte welkom hoor. Je moet dan wel zelf je treinkaarje en strippenkaart betalen en hier langskomen. Maar ja, je bent zo te lezen nog steeds aan huis gekluisterd....
 
Origineel geplaatst door M01C
Prima. Hier staat 1212m 1616m en verder nog meer emumeuk. Je bent van harte welkom hoor. Je moet dan wel zelf je treinkaarje en strippenkaart betalen en hier langskomen. Maar ja, je bent zo te lezen nog steeds aan huis gekluisterd....
heeft die 1212 van jouw firewire?
 
Ik ben even voor je wezen kijken en inderdaad geen firewirepoort. Maar volgens mij (en zo was ik getriggerd ;)) staat in de hardcopy productengids niets over non-compatibiliteit betreffende de 1616m en 1212m (al dan niet V2)en dus komt dan niet overeen met hetgeen op de website vermeld staat.

Ik zal ff kijken of het boekje kan vinden. Laat het resultaat wel even weten. Heb je trouwens al met EMU gemailed?

Mwoah...vrij serieus antwoord me dunkt
 
Origineel geplaatst door M01C
Ik ben even voor je wezen kijken en inderdaad geen firewirepoort. Maar volgens mij (en zo was ik getriggerd ;)) staat in de hardcopy productengids niets over non-compatibiliteit betreffende de 1616m en 1212m (al dan niet V2)en dus komt dan niet overeen met hetgeen op de website vermeld staat.

Ik zal ff kijken of het boekje kan vinden. Laat het resultaat wel even weten. Heb je trouwens al met EMU gemailed?
was ik van plan :) kan jij gedachten lezen ;)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top