[ Track ] The Gun Of Love [ BB ]

Aparte sfeer, lekker relaxed. Mooie sounds, goeie beat. Voor m'n gevoel vallen de vocals alleen een beetje buiten de mix, ik vind ze net even iets te fel. Verder misschien wat verder op in het nummer heel subtiel was synth strings op de achtergrond neerleggen.
Verder lekker nummertje, ondanks de wat eentonige compositie is de opbouw best spannend :okdan:
 
Mooi !

Ik ben het wel met ripsaw eens. Alleen vind ik de vocals wel goed passen.
Aan de andere kant zou ik proberen een wat meer, tja hoe zeg je dat..."compacter" arrangement maken. Alhoewel het aan de andere kant wel weer lekker wegdromen is op deze manier.

Ik weet het ook allemaal niet...
Weet je wat? Zoek het lekker zelf uit :D
 
Vind em lekker. Kan nix over het geluid zeggen, heb geluisterd op laptop speakers.
De vocals zijn helaas wat storend. (ze verstoorden m'n chillslaapje tijdens je mix)

Verder :okdan:
 
Mooie rustgevende track hoor. Doet me denken aan Massive Attack.
 
Lekker chillen hoor!, hoeveel heb je gerookt toen je dit maakte ??? :peukie:
 
Origineel geplaatst door Hazes
Mooie rustgevende track hoor. Doet me denken aan Massive Attack.

Inderdaad. Dat had ik ook direct. Het lijkt wel het zelfde sample loopje. Het zal wel toeval zijn.
 
vetrelaxtedopeshit....van mij had 't melodie-synthje weg mogen blijven..rond 1:00 heb je al alle ingredienten die je nodig hebt...
bij triphop vind ik 't nl altijd lekker om er zelf in gedachten vanalles bij te verzinnen....
 
Goede mix! Dat over die vocals, daar ben ik wel mee eens, die storen mij ook wat. Misschien
meer filters erover heen, zodat ze wat minder vocal worden en meer instrument/geluid?

Het is niet helemaal mijn muziek, mij net iets te gelikt, maar dat mag je als compliment opvatten :)

Inderdaad doet het denken aan massive attack en na 3:00 krijgt het echt iets jaren-90-Ambient- achtigs, :okdan:
 
Die Vocals vind ik wel OK hoor. Misschien een tikkie te hard maar zou er toch gewoon in laten hoor.
 
Geweldige track en sfeer!

Dat brass geluid zou ik in zijn geheel schrappen. Heeft geen meerwaarde. Wordt de track eigenlijk eentonig door. Die vertraagde vocalen maakt het te goedkoop.
 
Nogmaals DANK voor alle reacties en meningen :mega: 8) :W

Moest ff terug denken en ook luisteren hoe Massive Attack indruk maakte begin jaren '90 :dj:
Ik vind het zeker een compliment dat deze track daar mee wordt vergeleken, is niet mijn opzet geweest !

Over de vocals e.d. ben ik nog niet uit, denk dat ik "um" maar ff met rust moet laten.. ff..

Groet,

BB
 
Back
Top