Eerste Drum & Bass track, Nieuwe Psytrance track

Krijg van je d&b track niet echt bepaald een dans of luister gevoel... Die andere heb ik maar niet geluisterd..
't Begint veelbelovend met een vrij lekkere beat alleen, naar mijn idee, naar mate de progressie van de track vind ik t een slecht samenhangende massa van teveel dunne geluiden over elkaar heen.. ook wat nare pitches hier en daar.. Denk dat je wat meer tijd aan je geluiden zou kunnen besteden.. eq niet teveel laag weg ook want alle punch en in your face is eruit.. teveel reverb?. en hoor ik Ozone?
less is more.. Grtz
 
Die drum and bass track heeft wel wat. alleen zou ik wat zuininger met effecten omgaan.

Die trance snare ratel is ook een beetje cheese, met de nodige veranderingen kan die wel wat worden.

Wel goed voor een 1e dnb track.:okdan:
 
Allereerst beiden bedankt voor jullie reacties.

Jullie hebben het beiden over de reverb dus daar moet ik nog eens aandacht aan besteden.

Ozone zegt me niks dus dat zal het niet zijn (is zeker een VST synth?).

Bedankt voor je less is more trouwens en de geluiden massa opmerking, het is me wel duidelijk.

Ik hoopte daarmee richting luister-dnb te gaan maar goed zo kwam het dus niet over.

Tenslotte was het leuk om te doen dus ik zal in de toekomst nog eens proberen een dnb
track te maken met jullie commentaar in mijn achterhoofd.

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:
 
Back
Top