1e keer datk n track post: Xcistence13

DaTinus

I Love Delay
Lid sinds
23 november 2006
Berichten
118
Locatie
't zuiden
Hi peoples!

Met een beetje koudwatervrees post ik voor het eerst een tracky van mezelf op t Forum. :dj:

http://members.home.nl/datinus/

Tis een trancy plaatje en duurt n minuutje of 5. Aangezien ik de quali van de mp3 zo hoog mogelijk wilde houden issie zo'n 17MB *D. Hopelijk weerhoudt dat jullie niet van luisteren. Kben erg benieuwd naar jullie reacties :okdan:
Natuurlijk is de nodige dosis opbouwende kritiek van harte welkom :biertje:

Groetjes :doei:
 
Origineel geplaatst door DJ Bies
Er zitten zeker leuke stukken in.:okdan:
Duurt wel een beetje te lang....

Inderdaad; je hebt gelijk :biertje:. Kmoet em eigenlijk maximaal iets van 3 minuten lang maken. Bedankt voor je reactie :okdan:

Groetjes :doei:
 
Ik vind de sitar erg cool..
Sitars worden tegenwoordig veel te weinig meer gebruikt :)

Na een paar keer luisteren vind ik m best groovy en ik hoor steeds weer nieuwe geluiden.
Niet van dat zuinige met instrumenten, hup gewoon layeren :engel:
 
zit goed inmekaar je track! en de lengte vind ik wel ok ..(hebben de djs de tijd om m in/uit te mixen)
moet wel meegaan dat t blieppie wel anders mag...en ik vind de percussie niet echt lekker klinken...
 
He. Jij plaatst je eerste track, en voor mij is het de eerste die ik luister hier op het forum.

Ik vind het best ok.
Ben het met de anderen eens wat betreft dat prrt-prrt.
Lengte mag van mij wat minder, vind het soms wat langdradig.
Maar er zitten zeker ook wel interessante stukjes tussen. Al wil ik wel wat meer verrast worden.

Maar hoe dan ook, ik doe het je voorlopig nog niet na.

Succes nog.
 
Bedankt voor jullie reacties!! Cool :biertje: !!

Bij nader inzien is die prrrr misschien tooo much. Toen ik de track maakte vond ik t wel 'eens wat anders' dan normaal...

Percussie komt uit mn NS5R met veeeeeel delay :P gesampled in sonar en de rumble dr uit geEQt, vervolgens geautopanned... misschien istie te rommelig met al die delay dan...:engel:

Geluiden kunnen ook dikker want heb multitimbraal genoeg,.. gaan ik de volgende keer zeker doen!!:peukie:

Groetjes :doei:
 
Back
Top