DX7IId laten repareren of niet?

Origineel geplaatst door foton

*lullige opmerking verwijderd.

Origineel geplaatst door foton

ik weet nu zeker hoe hij aan die 'deuk' komt op zijn hoofd :duivels:, zeker nog een ontevreden klant.

Ik hoop dat hij ook vast bezoeker is van dit forum. :(
 
Als ik dat lees vraag ik me af tegen wie die aardige meneer heeft gesproken. Voicemail, partner, één van de ouders? Heeft misschien de gesprekspartner ingestemd met reparatie?

Niemand heeft ergens mee ingestemd, dat is juist het probleem.

Leuk dat je je excuses maakt, echter dat hoef je niet naar mij te doen. Het zou netter zijn als je je post aanpast, of de aardige man je excuus aanbiedt voor die opmerking.

Mja, ik zou mijn excuses aan hem kunnen aanbieden, maar dan zou ik de opmerking eerst bij hem moeten maken... dat lijkt me nu ook weer niet verstandig.

Natuurlijk ben ik nergens bij geweest, maar nogmaals communicatie is als het goed is full duplex en niet bi-directioneel (fora, ouderwetse brieven, etc. daargelaten ;)). Daarom is het wel verstandig om een transport control protocol te hanteren. Dan weet je zeker dat beide partijen elkaar begrijpen.

Ik heb in het begin direct gevraagd wat de onderzoekskosten zouden zijn en dat hij contact moest opnemen voordat hij de eventueele reparatie zou doen.
Dit is helaas niet gebeurd.

Zijn kant, zoals hij mij heeft uitgelegd, is dat hij alleen de reparatiekosten weet nadat hij daadwerkelijk de reparatie heeft uitgevoerd. Ik had van te voren gewoon een indicatie van de eventuele kosten willen weten.
Mijn fout is dat ik alles niet 'zwart op wit' heb vastgelegd.
 
Origineel geplaatst door foton


Mja, ik zou mijn excuses aan hem kunnen aanbieden, maar dan zou ik de opmerking eerst bij hem moeten maken... dat lijkt me nu ook weer niet verstandig.

Mijn fout is dat ik alles niet 'zwart op wit' heb vastgelegd.

Bij deze ;)
 
Origineel geplaatst door sunny pedaal
miscommunicatie:frons:

Inderdaad.

Morgen ga ik naar hem toe, ik denk dat het dan wat prettiger communiseerd dan over de telefoon. :)

Verder ben ik wel een beetje blij dat de synth gerepareerd is.
Over de kwaliteit maak ik mij verder geen zorgen.... ik heb 'm niet voor niets naar een Yamaha specialist gebracht. Alleen had ik het prijskaartje gewoon niet verwacht (althans niet zo onverwacht).

Maar ik praat het morgen verder wel even uit. ;)
 
Laatst gewijzigd:
Interessante thread.

Laat eens horen hoe het afgelopen is graag. :)
 
Back
Top