Origineel geplaatst door foton
*lullige opmerking verwijderd.
Origineel geplaatst door foton
ik weet nu zeker hoe hij aan die 'deuk' komt op zijn hoofd , zeker nog een ontevreden klant.
Ik hoop dat hij ook vast bezoeker is van dit forum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door foton
*lullige opmerking verwijderd.
Origineel geplaatst door foton
ik weet nu zeker hoe hij aan die 'deuk' komt op zijn hoofd , zeker nog een ontevreden klant.
Als ik dat lees vraag ik me af tegen wie die aardige meneer heeft gesproken. Voicemail, partner, één van de ouders? Heeft misschien de gesprekspartner ingestemd met reparatie?
Leuk dat je je excuses maakt, echter dat hoef je niet naar mij te doen. Het zou netter zijn als je je post aanpast, of de aardige man je excuus aanbiedt voor die opmerking.
Natuurlijk ben ik nergens bij geweest, maar nogmaals communicatie is als het goed is full duplex en niet bi-directioneel (fora, ouderwetse brieven, etc. daargelaten ). Daarom is het wel verstandig om een transport control protocol te hanteren. Dan weet je zeker dat beide partijen elkaar begrijpen.
Origineel geplaatst door foton
Mja, ik zou mijn excuses aan hem kunnen aanbieden, maar dan zou ik de opmerking eerst bij hem moeten maken... dat lijkt me nu ook weer niet verstandig.
Mijn fout is dat ik alles niet 'zwart op wit' heb vastgelegd.
Origineel geplaatst door sunny pedaal
miscommunicatie