Tja, dan moet ik ook maar

Cquence

Stamgast
Lid sinds
14 december 2001
Berichten
129
Locatie
Brrrrraaaaabant!!
Ik ben Joris van der Straten, 19 jaar en woonachtig in Standdaarbuiten (West-Brabant, bij Roosendaal).

Vroeger ongeveer 4 jaar keyboardles gehad, veel pianostukken gespeeld. Na behalen van diploma's gestopt, want wilde liever muziek zelf bedenken, dan eindeloos naspelen.

Daarna veel geprutst met Madtracker en andere zooi ;).
Met madtracker heb ik nog wel een trance remix gemaakt van Destiny's Child - Say my Name. Is hitje geweest in Engeland onder white label, want eigenlijk mocht het helemaal niet *D

Sinds een jaar ben ik nu dan echt beter bezig met muziek.
Apparatuur:

- Yamaha DJX (als control synth).
- Access Virus Rack (sinds 3 weken).
- Cubase, Reason, Reaktor, veel plugins.

Omdat ik student ben en veel te weinig geld heb voor een studio, maak ik het meeste met software.

Stijl: Uplifting melodieuze trance.
Helaas errug commercieel de laatste tijd, maar toch is het leuk om proberen origineel te blijven. Da's de uitdaging.

Grootste wens is een keer live spelen om een synth op een groot evenement (Sensation), want ik heb echt een schurft-hekel (sorry!) aan dj's die zouteloos plaatjes staan te schuiven en zich een held voelen. 8o)
 
wees welkom
en gooi die trance remix maar op de DSF dbase (als je zover bent moet je even een login daarvoor aanvragen bij een moderator)
ik ben wel benieuwd
 
Hallo,

volgens mij ben jij ook afkomstig van GOT, zoals wel meer de laatste tijd. Leuk :)
Hoe bevalt de Virus Rack?
 
Laatst gewijzigd:
Welkom....... Tooch vet dat je een plaatje heb uitgebracht toch.
En er zitten hier meer studentjes zonder geld hoor dus maak je maar geen zorgen.

Er zitten trouwens ook werkende (zoals ik zonder geld).. ;)
 
Bij het Reaktor probleem, heb je gechecked bij de notepitch of daar mono stond aangevinkt?
 
Orgineel geplaatst door Cquence
Om aan te geven wat ik een klein beetje kan (klein beetje maar):

stukje wat ik aan het remixen ben

ben benieuwd wat jullie als profs ervan vinden, ook al is het niet origineel...

Ook welkom namens mij
Ik heb eigenlijk een broertje dood aan pannekoeken trance :-P
maar het zit prima in elkaar
en de break na 42 seconden is vet
die moet er in zo als ie nu is :-P
stilte en dan weer opbouwen alleen met een basslijn er onder
(onder die begin arpeggio dan )

En prima afgemixt
 
Prima afgemixt?

nou! Daar ben ik echt blij mee, als iemand dat zegt, want daar heb ik het meeste moeite mee :)

Zal kijken of ik m'n eigen nummer ook aan jullie kan laten horen (ja, helaas ook trance! :p)
 
Orgineel geplaatst door Cquence
Prima afgemixt?

nou! Daar ben ik echt blij mee, als iemand dat zegt, want daar heb ik het meeste moeite mee :)

Zal kijken of ik m'n eigen nummer ook aan jullie kan laten horen (ja, helaas ook trance! :p)
nou ja er zit geen super lexicon in of zo 8o)
maar het klinkt goed verdeeld
ik hoorde alles maar voelde niet zoveel qwa bass
maar dat is in die regione als toegankelijker trance ook niet echt nodig
 
Back
Top