Complete studio te koop 12.500 €

Origineel geplaatst door smackos

(ja ik verveelde mij :D) [/B]

Dat geldt voor iedereen die in deze thread heeft gereplyed.

Wel goed dat je eindelijk een einde hebt gemaakt aan die knellende onzekerheid of 12500 inderdaad te veel was.
Maar: nu naar Belgische prijzen !
 
smackos
r 606 + kenton 200
tb 303 + kenton 800
mc 202 + kenton 300
alpha juno 1 150
juno 106 with malfuntion 150

juno met mal function wasda 4 modificatie..whhooo


tb + kenton 800 o o o o o in denhaag zekers

mc 202 was wel altyd 300 jammer tegen de 450 thesesdays
 
Origineel geplaatst door R-ond


juno 106 with malfuntion 150

juno met mal function wasda 4 modificatie..whhooo


daar kun je een nieuwe kap mee stansen, lijkt mij best handig hoor
 
Als ik al 25.000 had dan zou ik softsynths kopen ;)
 
Tsja, want hier:

Amd 4800+, 2Gb DDR2, Ableton Live 6, M-Box 2 pro, Genelec 1030A, 8030A, Sennheiser HD650, Doepfer Drehbank, Akai Mpd24

kom je niet ver mee. Of zit er een leuk synthje in Ableton?
 
Zo aan die optelsom van Smackos te zien zit die man er maar iets van 10% naast. Als je 11.000 biedt dan zal -ie dat vast wel doen hoor. En weet je hoeveel benzine je kwijt bent aan het bijelkaar harken van al die Kenton-Rolands. En tijd? Helemaal geen gekke vraagprijs dus. En nou weer muziekmaken jongens. Of RTFM'en, wat je liever doet.
 
Stel dat je intresse hebt, en dan zie je 25.000 staan.. tja dan haak je snel af.
 
Origineel geplaatst door dennisb
die denoiser lijkt me wel wat

behringer denoiser; is dat geen contradictio in terminis? ;)

De opsomming van Smackos mist de bekabeling! Om alles aan elkaar te knopen mag je misschien ook nog wel een kilo euro reserveren...
 
Op zich is het trouwens wel een interessante gedachte...stel dat je 12.500,- te besteden had en je moest helemaal opnieuw beginnen? Ik begin daar al ideeen over te krijgen :eureka:

Het voordeel is, als je tenminste genoeg ervaring hebt hiermee, dat je precies weet wat je nodig hebt om leuke muziek en goede producties te maken (even afgezien van je talent dan, he?:D ). En vooral ook welke synths echt waar voor hun geld bieden.
 
Momenteel zou ik gaan voor:

Macbook pro
30" mac screen
Motu 828 mk2
jomox 999
mpd 24
Liquid mix
Powercore FW
UAD xpress card pack
Battery 3
Ableton 6
Akg 701
KRK V8 MK2
Mono evolver keys
Juno 60 of 106
JX3P
MKS50
Shermannetje

en een zootje VSTI's en FX

Shit volgens mij zit ik al weer over het budget heen te dromen ;)
 
Origineel geplaatst door Hazes
behringer denoiser; is dat geen contradictio in terminis? ;)

:dubbel:

Origineel geplaatst door Hazes

De opsomming van Smackos mist de bekabeling! Om alles aan elkaar te knopen mag je misschien ook nog wel een kilo euro reserveren...

daar heb je een punt , als alles kabels erbij zitten is dat nog heel wat waard, ik ben nu al tijden lang om de paar dagen weer wat kabeltjes aan het scoren en dat loopt toch vies op
 
Origineel geplaatst door dennisb
:dubbel:



daar heb je een punt , als alles kabels erbij zitten is dat nog heel wat waard, ik ben nu al tijden lang om de paar dagen weer wat kabeltjes aan het scoren en dat loopt toch vies op

ik heb nog een aantal goede kabels in de aanbieding, als je interesse hebt... goede instrumentkabels, geen slappe patchkabels (die heb ik ook wel, maar is niks voor jou waarschijnlijk) ;)
 
ja ik heb wel interesse Leo, ik heb vooral nog wat gebalanceerd trs nodig, stereo jacks, wat is in een naam, en dan ook liever niet te lang, maar laat maar even weten wat je hebt want bijvoorbeeld xlr male en female naar jack kan ik ook goed gebruiken :biertje:
 
Origineel geplaatst door xpanded stereo
Momenteel zou ik gaan voor:

Macbook pro
...
Motu 828 mk2
...
...
Liquid mix
Powercore FW
UAD xpress card pack
...
...
...
...
...
...
...
...
...

en een zootje VSTI's en FX

Shit volgens mij zit ik al weer over het budget heen te dromen ;)

hihi, jij durft! ;)
en dan ben je de Duende nog vergeten...

:peukie:
 
Origineel geplaatst door xpanded stereo
Juno 60 of 106

:confused: en maar niet of dacht ik en anders alleen 60
 
aan de naam van de verkoper te zien, kan ik al raden wie dat is..... "de craene r" uit "laarne" (oostvlaanderen, belgië) ... is volgens mij "Ramses de Craene" http://www.discogs.com/artist/Ramses+De+Craene (DJ Looney Tune, Freeze, ... ) (niet bepaald m'n lievelingsmuziek, maar goed, ieder z'n ding...)
 
z'n vader, Wim De Craene was trouwens een van de beste kleinkunst-artiesten van België...
 
Origineel geplaatst door Jaxper
z'n vader, Wim De Craene was trouwens een van de beste kleinkunst-artiesten van België...

Heel correct! :)
 
Dus eigenlijk een koopje, zijn set-up is onbetaalbaar.:D
Ben wel benieuwd wat zijn radicale stap deed besluiten....
 
Back
Top