• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alpha Juno-1 & PG-300

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DJ Bies

Ouwe rot
Lid sinds
28 september 2002
Berichten
644
Locatie
Weesp
Heb een Alpha Juno 1 en PG-300 te koop/ruil.
De Alpha ziet er nog wel OK uit, 1 toets doet het niet en er zit 1 kleine beschadiginge op (letters niet meer helemaal leesbaar).
De PG-300 is zeer netjes en doet het helemaal perfect. Er zit een adapter bij (geen originele Roland maar wel een goede) en een (originele) manual.
Van de Juno heb ik een kopie van de manual.
Ik ga nog foto's maken, die hoop ik vandaag of morgen te plaatsen.
Richtprijs voor de set is 350 eu.
Maar wil eigenlijk ook graag ruilen (Microkorg, Arp Axxe, kleine Moogs (Rogue/Realistic MG-1, etc.)
Of andere oude analoge synths...
 
Foto 1 van de Alpha:
 

Attachments

  • alpha juno 006.jpg
    alpha juno 006.jpg
    56 KB · Bekeken: 95
Foto 2 van de Alpha:
 

Attachments

  • alpha juno 002.jpg
    alpha juno 002.jpg
    62,7 KB · Bekeken: 86
Nieuwe poging, foto van de PG-300:
 

Attachments

  • alpha juno 007.jpg
    alpha juno 007.jpg
    54,1 KB · Bekeken: 92
Trouwens, de toets doet het wel van de Alpha, hij hapert alleen een beetje. Ik zal ook nog even een foto plaatsen van de kleine beschadiging (letters die niet meer helemaal leesbaar zijn).
 

Attachments

  • alpha juno 004.jpg
    alpha juno 004.jpg
    37,2 KB · Bekeken: 89
Schop, de set staat er nog steeds.
Veel vraag naar de PG-300 alleen. Die zal ik pas los verkopen als ik een koper heb voor de Juno alleen.
Maar ik ben bang dat dat niet snel zal gebeuren....
Ook wat ruilvoorstellen gekregen, maar ik wil alleen oud analoog (MS-10, Axxe, Moog Rogue/MG-1). Dat soort bakken dus. Mocht je iets anders in die trent hebben, laat het maar weten.
Ik lust ook evt. een microkorg.
:)
 
Een hoop mensen zijn geinteresseerd, maar mijn voorkeur gaat uit naar een leuke ruildeal. Wil weer wat oud analoog hebben. Of dus evt. een Microkorg.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top