jx-3p toetsen reageren niet

krachtwerk

Ouwe rot
Lid sinds
21 april 2004
Berichten
1.073
Locatie
berlin
ik kan voor 350 een jx-3p kopen met pg200, maar c1 en c3 reageren niet meer..
nou meende de verkoper dat het heel makkelijk op te lossen is door de rubberen kontaktjes schoon te maken.

is dit ook zo, of zou het probleem ook iets anders kunnen zijn en dat niet zomaar te verhelpen is?
excuses voor mn noobgedrag maar ik heb gewoon geen ervaring met reperatie-behoevende-synts :D weet u..

ik twijfel namelijk een beetje, omdat: als het zo makkelijk schoon te maken is, waarom doet 'ie dat dan niet zelf? dan is het beestje toch ook makkelijker te verkopen? nou moe;)
alvast bedankt voor de antwoorden..
 
Ik weet niet hoe een (op z'n minst deels) analoge JX-3P dat trucje doet, maar bij digitale gevallen is mijn ervaring dat een probleem met de middle C waarschijnlijker een ander probleem heeft dan een toetscontact. Dit omdat de middle C de basis is waarop de andere noten gemaakt worden, in dat geval. Maar goed, hier is het zowel C1 als C3, en hij is analoog, dus dat is weer anders.

Maar is 350 niet wat veel als 2 toetsen stuk zijn? Het is een heel mooie combi hoor, daar niet van, maar 350 lijkt me eerder de prijs voor deze combi perfect werkend. Voor 300 stond hier recent een perfecte met midikit.
 
Origineel geplaatst door KAOSKAOS
Kan, maar kan ook iedere keer de laatste keer zijn met die ouwe meuk

dit antwoord sanp ik niet:confused:
 
Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Ik weet niet hoe een (op z'n minst deels) analoge JX-3P dat trucje doet, maar bij digitale gevallen is mijn ervaring dat een probleem met de middle C waarschijnlijker een ander probleem heeft dan een toetscontact. Dit omdat de middle C de basis is waarop de andere noten gemaakt worden, in dat geval. Maar goed, hier is het zowel C1 als C3, en hij is analoog, dus dat is weer anders.