Ervaringen Synthforum-meeting 2007 te Ede

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sly Dog

Tweak, Sample, Loop.
Lid sinds
18 februari 2003
Berichten
3.931
Locatie
Leeuwarden
En we zijn weer thuis!

Ik heb me vandaag echt zeer goed vermaakt: gezellige sfeer, mooi weer en nieuwe gear (en dat rijmt ook alledrie nog eens)! :halleluja

Ik heb de apparaten die ik graag eens onder de loep wilde nemen kunnen testen (Roland JD-800 en Sherman Filterbank v2) en moet zeggen dat deze zeker aan mijn verwachtingen voldeden. :)

Voor de insiders: mijn Roland SH-09 is te koop voor € 900. :D

ps. Sioux en Hanz, dank voor het organiseren!
 
Laatst gewijzigd:
Ben ik het helemaal mee eens, leuk eens gezichten bij de namen tezien.
Top locatie top georganiseerd en lekkere koffie :-)

Erg gaaf was de Arp 2600 wat een mooie bak.
 
Ik ben ook weer terug. Supermiddagje mensen. Coole spullen met dit warme weer :D
Hulde aan de organisatie maar weer!

R
 
Weer perfect geregeld allemaal. Rondleiding door een indrukwekkend datacentre als bonus.
En natuurlijk een middagje pielen met de meest onwaarschijnlijke bakken.

Top :halleluja
 
hier stond 20 minuten typwerk aan dankwoord voor de organisatie en review. firefox vondt het kennelijk minder leuk dan ik en verzond niets.

:(
 
Heb nen onmeunig mooi'n middag had!!!! Om maar even in het Twents af te sluiten.

organisatie.....bedankt! :halleluja
 
Kan me hier alleen maar bij aansluiten ... goed georganiseerd, hoop leuke bakken gezien, gehoord en mee gepield en leuk om eens de koppen bij de avatars te zien :D

Dakterras was ook top, wat een weertje zeg 8)
 
Ja, was een mooi dagje! Leuk om wat gezichten bij nicks te zien.
Dakterras hoort voortaan bij de standaard uitrusting van een sf-meeting met een temperatuur van meer dan 20 graden stel ik voor ;)

Ik was vnl. positief verrast door de Moog Little Phatty... wat een fijn apparaatje is dat
 
Zo, ik ben ook weer 10 minuutjes thuis!

Ik vond het erg fijn om de harde kern weer es te zien ;). De 'nieuwe gezichten' waren ook erg relaxed trouwens.
Ook deze meeting heb ik uit zelfbescherming weer es NIET met allerlei vette gear zitten pielen. Eigenlijk heb ik alleen effe met ome Yoozer zijn pro-12 gespeeld... Oh ja, dat kraakboxje wat sam_zen bij zich had was ook érg cool!

Mijn complimenten ook aan Sioux! Alles geweldig geregeld en ik heb me de héle dag enorm veilig gevoeld in het bit-gebouw! De rondleiding was ook een erg leuk extraatje!

oké ik es kijken of dr nog iets lekkers in de koelkast ligt hier...

-C-
 
ahhhhh..... weer thuis

geweldige middag gehad.......

respect en dank aan de organisators Sioux en HanZ.

Hoogtepuntjes: zelfbouw synth van ambi-J (geweldige seqencer)
Schrittmakker (vet)

Komt nog een kort filmpje van de meeting aan.
Kan wel ff een weekje duren of zo.
 
Nogmaals een dankwoord aan de organisatoren. In het zonnetje staan Siouxbitje en Hanzyclopedie. Alles fantastisch geregeld, jongens jullie zijn helemaal top. :okdan:


Mijn sf2007meet foto's.
 
Origineel geplaatst door FrankH
Nogmaals een dankwoord aan de organisatoren. In het zonnetje staan Siouxbitje en Hanzyclopedie. Alles fantastisch geregeld, jongens jullie zijn helemaal top. :okdan:


Mijn sf2007meet foto's.

leuke foto's :)
 
hij was weer uber gaaf dus !

:D
 
Supergezellig, superweer, superlokatie en super geregeld!

Leuke dag!! Veel gelachen en mooie spulletjes gezien........

:okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top