Hellupp! m.b.t. novation drumstation

rickrock

Leergierig lid
Lid sinds
13 augustus 2005
Berichten
165
Locatie
Alkmaar
Ik heb zojuist een novation drumstation aangeschaft met engelse stekker.

Nou was ik opzoek naar een Eng-NL tussenstekker, zegt zo een kerel bij Beku dat ik m er gewoon af kan halen en een nederlandse stekker erop kan schroeven.
Zonder na te denken heb ik dat gedaan en t klinkt niet echt dat je zegt, wauw(veel ruis en dergelijke en harder zachter)

Nou hoop ik dat t aan de stekker legt en niet aan het apparaat zelf, want anders heb ik echt een miskoop!

Wie o wie heeft voor mij een doeltreffend antwoord????

Alvast bedankt...
 
De Drumstation ruist sowieso al veel te veel naar mijn smaak, dus dat hoeft niet aan de stekker te liggen hoor. Het signaal uit de outputs is erg zacht, dus een noise gate is geen overbodige luxe...
 
Re: Hellupp! m.b.t. novation drumstation

Origineel geplaatst door rickrock
Ik heb zojuist een novation drumstation aangeschaft met engelse stekker.

Nou was ik opzoek naar een Eng-NL tussenstekker, zegt zo een kerel bij Beku dat ik m er gewoon af kan halen en een nederlandse stekker erop kan schroeven.
Zonder na te denken heb ik dat gedaan en t klinkt niet echt dat je zegt, wauw(veel ruis en dergelijke en harder zachter)

Nou hoop ik dat t aan de stekker legt en niet aan het apparaat zelf, want anders heb ik echt een miskoop!

Wie o wie heeft voor mij een doeltreffend antwoord????

Alvast bedankt...

Ik weet het zo niet uit mijn hoofd maar hebben ze in engeland niet ook een andere netspanning? Kijk eerst eens wat er voor ingangsppanning op het apparaat vermeld staat.
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Het signaal uit de outputs is erg zacht, dus een noise gate is geen overbodige luxe...

Ik heb zo nu wel geleerd, net als met computers, dat je het ergst mogelijk denkt terwijl het altijd iets heel simpels is.
Hij is al niet meer in perfecte staat dus begon al te schrikken....

Hij klinkt super! :dj:
 
Back
Top