bunker visits a'dam @electronation

Microwave D

correct lid
Lid sinds
19 september 2002
Berichten
74
Locatie
amsterdam
de jongens van bunker komen langs in amsterdam
de line-up is als volgt: Legowelt, Orgue Electronique, Dj TLR
met zo'n line-up moet deze avond wel een electroknaller van formaat worden.

30 nov
ELECTRONATION@amuse
voor meer info moet je www.electronation.nl checken

ik ben er bij en ik hoop jullie ook
:kimono:
 
en as vrijdag-avond is er een clone special bij technolab in de vloer, utrecht
 
en dexter moet zaterdag laif optreden in wageningen...
 
En ik dacht dat Bunker juist zo tegen die electro hype was? Nou als ik de website zie van electronation is dat de ultieme electroclash place to be..


R
 
Mhhhh, ik kan 30 November niet. Waarom doe ik mijn DJ boekingen elke keer tegelijkertijd met dit soort feestjes. Vorige keer in theater kikker ook al. Maar gelukkig komen de mannen 7 December ook naar de bazart in Den haag, dus dan ga ik wel.
Electronation is inderdaad de ultieme electroclash hype place to be, maar naar wat ik hoor zijn ze heel erg geschrokken van de actie van de haagse labels, en zijn ze nu heel hard aan het werken aan underground credibility. :) Maar of dat zo is weet ik niet, dat is wat rondgaat in het geruchtencircuit. Nu, ja zolang Whiplash niet draait komt het wel goed. :)
 
[off-topic] Op 1 van die pagina's hoor je een stukje van 'There's no electricity'. Dat vind ik echt een lekker nummer![off-topic]

Maar zo te zien is het iets te trendy voor mij. ;) 7 December onthouden!
 
gaan er nog DSF'ers naar de vloer vanavond?
 
als ik niet zometeen naar Berlijn zou gaan ZEKER!

Zou iemand een mooi verslag van deze avond op het DSF willen plaatsen?
Ik ben wel heel benieuwd naar de ervaringen...
vooral van de livesets van Fastgraph en Cosmic Force

*damn* wat komen dingen soms toch slecht uit
 
Met dit feest tast electronation diep in de buidel, iedereen denkt altijd dat het zo'n "hip" elektroclash feest is maar dat valt reuze mee. In het begin hadden ze gewoon nog geen budget voor bekendere/goede acts. En nu dat het feest een beetje loopt durven ze risico's te nemen. Dus ik hoop dat dit feest een beetje een succes word zodat ik maandelijks kan genieten van goede electroacts in amsterdam, want vette feesten zijn er altijd maar nooit in amsterdam.


______________________________________________
"let's make sandwiches on the dancefloor":luv:
 
Back
Top