24 oktober, Amsterdam: The West Coast Sound of Holland

Chinetti

Fortune favors the bold
Lid sinds
31 december 2002
Berichten
3.235
CRÈME ORGANIZATION & INTERGALACTIC FM PRESENT:
THE WEST COAST SOUND OF HOLLAND
ZATERDAG 24 OKTOBER, MELKWEG RABOZAAL, AMSTERDAM

Alexander Robotnick (live), Bangkok Impact (live), I-F, Legowelt presents Nacho Patrol (live), Alden Tyrell (live), Cosmic Force (Live), Rude 66 (Special live set), Orgue Electronique (live), TLR, Baz Reznik, David Vunk, Pawel Blot, Dj Overdose & Dj Technician.

22:00-05:00 uur, €12 presale / €14 door (no membership!)
presale through www.ticketservice.nl, www.beatfreax.com/ticketshop and www.amsterdam-dance-event.nl
Info: www.electronation.nl / www.melkweg.nl
 
Tis wel heel jammer dat het van de stubnitz naar de rabozaal is verplaatst.
Wat ik nou nooit snap is dat robotnick steeds op die west coast sound of holland feestjes wordt geboekt.
 
ROOM1 (Front)

22:00 BAZ REZNIK

23:15 NACHO PATROL

00:00 RUDE 66

00:45 ORGUE ELECTRONIQUE

01:30 COSMIC FORCE

02:15 ALDEN TYRELL

03:00 BANGKOK IMPACT

03:45 ALEXANDER ROBOTNICK

05:00 END



ROOM2 (Back)

22:00 ENDFEST

23:15 PAWEL BLOT

00:15 OVERDOSE / TECHNICIAN

01:30 TLR

02:30 I-F

04:00 DAVID VUNK

05:00 END
 
Nja, ik vind het toch ook wel prettig dat het niet in de Stubnitz is. Het geluid en het bier zijn er toch wel heel erg slecht (als je van het één geen hoofdpijn krijgt, dan toch zeker wel van het ander). Stubnitz is een leuke plek en het is jammer dat ze zo'n tegenwerking hebben gekregen, maar ik ben toch wel reuze benieuwd naar die nieuwe Melkweg zaal.

En Robotnick, die is gewoon gaaf. Maar er is genoeg te beleven, ook als je Robotnik minder leuk vind. Nacho Patrol bijvoorbeeld!
 
Nja, ik vind het toch ook wel prettig dat het niet in de Stubnitz is. Het geluid en het bier zijn er toch wel heel erg slecht (als je van het één geen hoofdpijn krijgt, dan toch zeker wel van het ander). Stubnitz is een leuke plek en het is jammer dat ze zo'n tegenwerking hebben gekregen, maar ik ben toch wel reuze benieuwd naar die nieuwe Melkweg zaal.

nouja. tegenwerking. De reden dat stubnitz geen vergunning meer krijgt is openlijk drugsgebruik. Ik weet nog steeds niet wat dat dan nou exact inhoudt aangezien je tegenwoordig al geen jointje meer mag roken.
Als ze dan toch bezig zijn sluit dan AUB al die tenten op het Rembrandtplein etc. waar ieder weekend een peleton ME'ers nodig is om die coked up gasten in bedwang te houden.
Ter vergelijking; in locaties zoals Stubnitz zijn er zelden tot nooit problemen en is de sfeer altijd okido.

In Amsterdam mag je sowieso al helemaal niets en ELKE enigsinds alternatieve locatie / organisatie krijgt geen voet meer aan de grond.
En dan al die verhalen dat Amsterdam zich wil profileren als 'creatieve' stad. Als het allemaal niet zo triest was zou ik er hard om lachen.
 
Ik zeg altijd maar, het beste wat Amsterdam op cultureel vlak heeft voortgebracht zijn Ray en Anita. 8)


nouja. tegenwerking. De reden dat stubnitz geen vergunning meer krijgt is openlijk drugsgebruik. Ik weet nog steeds niet wat dat dan nou exact inhoudt aangezien je tegenwoordig al geen jointje meer mag roken.
Als ze dan toch bezig zijn sluit dan AUB al die tenten op het Rembrandtplein etc. waar ieder weekend een peleton ME'ers nodig is om die coked up gasten in bedwang te houden.
Ter vergelijking; in locaties zoals Stubnitz zijn er zelden tot nooit problemen en is de sfeer altijd okido.

In Amsterdam mag je sowieso al helemaal niets en ELKE enigsinds alternatieve locatie / organisatie krijgt geen voet meer aan de grond.
En dan al die verhalen dat Amsterdam zich wil profileren als 'creatieve' stad. Als het allemaal niet zo triest was zou ik er hard om lachen.
 
Back
Top