arp 2600 + keys kaduk maar ...

R-ond

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
11 januari 2003
Berichten
14.508

Attachments

  • arp.jpg
    arp.jpg
    23,2 KB · Bekeken: 82
kapot en toch verkocht 2000$ ???

alhowel laat m by de juiste arpe tekkie wer werkzaam maken ...500 $ en hopla

:{
 
Ik kan het niet laten..

Alhoewel enige discretie me wel op z'n plaats lijkt, kan ik melden dat hij reeds in Nederland is en binnen afzienbare tijd verwacht wordt op mijn werkbank.

Maar wat ik wel knap vind R-ond, is dat jij al weet wat dat moet gaan kosten. Ik weet al iets meer over de binnenkant maar heb nog geen idee wat de reparatie gaat inhouden.
 
Origineel geplaatst door SaintEric
Maar wat ik wel knap vind R-ond, is dat jij al weet wat dat moet gaan kosten. Ik weet al iets meer over de binnenkant maar heb nog geen idee wat de reparatie gaat inhouden.


ik dacht al dat je eindelijk zo verstandig was geweest iemand aan te nemen voor de zakelijke kant van het synthgebeuren. verbaasde me nog wel een beetje over de keuze, maar goed, spellingcontrole kan veel oplossen.
 
Origineel geplaatst door Leo
ik dacht al dat je eindelijk zo verstandig was geweest iemand aan te nemen voor de zakelijke kant van het synthgebeuren. verbaasde me nog wel een beetje over de keuze, maar goed, spellingcontrole kan veel oplossen.

al hoewel ik niet van gokken houdt - lijkt me t ook weer geen gok deze arp !
iter aard heb ik geen inzicht in rep kosten maar asjet zelf doet ....
want een plop uit de uitlaat ,...meestal een verkeerd afgestelde onstekeing ,....
ff kickstarten by eric op de werkbank ,...en een beetje van mezel"tikkie woordspelling erover "
en klaar is kees uhh eric
nee yoke toman kan wel geloven dat jij...u r :D ermee uit de voeten kan ...

hij komt uit een semi studio omgeveing kan vast nooit eg mee gegooid / toerd zijn ,....
[je weet nooit ]
:halleluja sc6
 
Origineel geplaatst door SaintEric
Ik kan het niet laten..

Alhoewel enige discretie me wel op z'n plaats lijkt, kan ik melden dat hij reeds in Nederland is en binnen afzienbare tijd verwacht wordt op mijn werkbank.

Maar wat ik wel knap vind R-ond, is dat jij al weet wat dat moet gaan kosten. Ik weet al iets meer over de binnenkant maar heb nog geen idee wat de reparatie gaat inhouden.

eric je gaat ons wel op hoogte houden toch ...
en helaas heb ik geen tyd voor uwe administratie :D
hij ister al ...?:walker:
 
ooit koop ik wel nog is een 2600,maar dan stamp ik die vco's deruit en gooi ik er 3340tergs in ,dan istie tenminste bespeelbaar..:D
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Zie je nou dat belgen gek zijn!
D8 DOM ,...?:confused: SNAPT OOK NIET ARP OSC ,..WAREN TOCH DIE INGECAPSELDE ,...MEGA VETTE MOOG COPYS
 
ze zijn even slecht als die in een moog IIIc,maw als ze perfect in tune blijven op 3 octaaf mag je gelukkig zijn (wat niet het geval is op een IIIc)
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
ze zijn even slecht als die in een moog IIIc,maw als ze perfect in tune blijven op 3 octaaf mag je gelukkig zijn (wat niet het geval is op een IIIc)

behalve als je goeie hebt. dan doen ze een oktaafje of 8-9 en heel wat stabieler als welke ouwe moog dan ook.
Overigens zijn er ook 4027-1 modules zonder dat ze in epoxy zitten.

En weer even terug naar het begin..Ik had me vergist met die 2600. het was een ander vergelijkbaar exemplaar.
 
Origineel geplaatst door SaintEric


En weer even terug naar het begin..Ik had me vergist met die 2600. het was een ander vergelijkbaar exemplaar.

Ik wilde je het nog zeggen maar je hebt het zelf al opgemerkt :)
Ik had deze er nog wel bij willen hebben, zeker voor die prijs.
 
Back
Top