• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil: Novation X-station 25

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Opa Bokma

Psychedelisch lid
Lid sinds
31 augustus 2004
Berichten
225
Locatie
Leiden
Ik ga verhuizen van mijn woonkamer naar de zolder. Niet echt intressant voor jullie natuurlijk, ware het niet dat ik nu twee keer zoveel ruimte tot mijn beschikking heb! Daarom wil ik meer toetsen op mijn controller! Daarbij gebruik ik de synth en USB soundcard niet meer, dus de X-station mag weg. (Novation ReMOTE 25 Audio, geupgrade naar X-station) Hij is in perfected staat, inclusief boekjes, kabels, orginele doos, bon (Feedback) en een stofkap erbij.

In de X-station zit een 8 stemmige synthesizer (gebaseerd op de K-station), een audio controller (ASIO drivers), een midi controller, een midi-interface en een multi-effectprocessor. Verder zitten er 25 toetsen op, en ook lekker veel knopjes en schuiven. Hij kan zijn stroom uit de USB (1.1) kabel halen, een voeding gebruiken of op batterijen spelen. Perfect voor live, op reis, of als je niet zo veel ruimte hebt.
Meer info: http://www.novationmusic.com/product.asp?id=1&view=specs&Type=1&bArchive=False

Ik zou daar graag een 49 toetsen (of meer) controller voor terug willen hebben. Bijvoorbeeld een ReMOTE SL 61 of een M-audio Axiom 49 of 61! Er moeten wel wat draaiknopjes en faders opzitten, bij voorkeur ook een paar trigger pads en er mag ook een ASIO geluidskaart inzitten. Creatieve ruil-aanbiedingen zijn ook welkom!

vraagprijs: € 360,- :)

(plaatje is van X-station. De ReMOTE 25 audio ziet er exact hetzelfde uit, op het naampje na dan)
 

Attachments

  • x-station-25.jpg
    x-station-25.jpg
    25,8 KB · Bekeken: 88
Misschien een iets te specifieke ruil, je mag ook gewoon een bod doen! :)
 
okay, okay

met 330 hebben we een deal! :okdan:

Ruilen alleen tegen een remote SL 61, voor 300 heb ik een nieuwe axiom 61.
 
Schopper-de-schop! :)

Mensen, niemand interesse? Het is een vraagprijs he, doe 'es een bod!

Voorzetje: € 320,-
 
beatrixkootgroot.jpg


Aha, krijg ik net een brief van hare haarlak maajestijt. Ze zegt dat de X-station, als oranje aanbieding, voor € 299,- weg mag! Dus, wees er maar snel bij! :kroon:

Had ik al gezegd dat 'ie met de Xtreme software pack komt? Dus Cubase LE, Live en V-station zit erbij? Enne, mooie stofhoes zodat hij in een perfecte staat blijft... :)
 
Verkocht aan een vriendelijke dame via Speurders :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top