Jeckyll & Hyde - Frozen Flame & Freefall in elkaar gezet

omg, wat is dit.. lol
Je hebt bestaande tracks zitten knippen en plakken? :stupid
Ik hoor hier en daar namelijk bekende jump tunes terug en op 2:02 klink het niet helemaal jofel die overgang. :confused:
 
Jeckyll & Hyde - Freeflame

Jeckyll & Hyde - Freeflame

Origineel geplaatst door travelan
Lol dat klinkt nog best grappig :P het heeft wel wat!

:okdan:
Dacht ik ook;)
Origineel geplaatst door SteveJ
omg, wat is dit.. lol
Je hebt bestaande tracks zitten knippen en plakken? :stupid
Ik hoor hier en daar namelijk bekende jump tunes terug en op 2:02 klink het niet helemaal jofel die overgang. :confused:

Jaa..
Ik heb zitten knippen en plakken met zoon oud sound editor programma, wat nix kan:Z ...
Maar ik heb nix anders.. Raad eens wat (gratis) aan!
En, die overgang is zo bagger omdat ik (zoals ik al zei;
Ik heb (ff snel, dat hoor je vast)
het snel gemaakt heb..)
Maak jij um beter??:halleluja
 
hehe.. ok dan

Ten eerste, als je iets post in het "Tracks" forum zonder erbij te vermelden dat het een soort van megamix is dan verwacht ik een track die je zelf gemaakt hebt. En ik neem aan dat travelan dat ook dacht.

Ten tweede, nee ik heb geen goeie gratis plugs voor je want die hou ik voor mezelf. Als je ze toch wilt, rechts bovenin zit de search knop, veel zoek plezier!

Ten derde, ja dit kan ik wel beter. Ik heb tools waar ik voor betaald heb en velen malen beter zijn die van jou. Lekker puh! :kont:

:koffie:
 
Jumpstyletrack

Jumpstyletrack

Origineel geplaatst door Franz.K.
Wow, dit is..
bagger.

Jaa!!
Dat weet ik:stupid
Doe er een gooi naar aub, zodat we een vette jumpstyletrack krijgen:dj: !
 
Re: Jumpstyletrack

Re: Jumpstyletrack

Origineel geplaatst door D600OWNER
Jaa!!
Dat weet ik:stupid
Doe er een gooi naar aub, zodat we een vette jumpstyletrack krijgen:dj: !

Volgens mij wordt er bedoelt:

Vervuil dit Forum niet met deze onzin......... :eureka:

Een mash-up maken wordt zeer gewaardeerd! Dit slaat echter nergens op....... Volgens mij heb je niet helemaal door waar dit forum voor bedoeld is, wie hier komen en waar we het over hebben.....

gr,
Marc
 
Meestal probeer ik spaarzaam te zijn met negatieve kritiek, maar dit is 'plastieken' muziek.
Karakterloos, 13 in een dozijn.
En zeggen dat ze compilatie CD's op de markt brengen met dit soort onzin.
Ik ben absoluut geen jumpstyle-fan, maar af en toe hoor je hier of daar wel eens een vette track.
Dit is waste of time vriend.
Toch een schouderklopje voor de poging, maar investeer je tijd liever nuttig en probeer zelf iets orgineels te bedenken ipv klakkeloos datgeen na te apen wat al 10.000x is gedaan.
 
Back
Top