EMS Synthi A

Maar ach, ik mag een gekregen paard niet in de bek kijken?

dat lijkt me in dit geval inderdaad "n waarheid als "n koe !
 
Waarom krijg ik nooit zoiets?
 
KARMA !!!

dat is helemaal waar - als je veel geeft, krijg je vanzelf veel terug.

zo heb ik pas iemand veel euro's gegeven en toen kreeg ik een vcs3 terug, puur karma.

is toch hartverwarmend dat het nog bestaat, mensen die, zich al of niet bewust van de straatwaarde, een synthi a weggeven 'veel plezier ermee' en anderen die dat in dank aanvaarden. mooi.
 
dat is helemaal waar - als je veel geeft, krijg je vanzelf veel terug.

zo heb ik pas iemand veel euro's gegeven en toen kreeg ik een vcs3 terug, puur karma.

is toch hartverwarmend dat het nog bestaat, mensen die, zich al of niet bewust van de straatwaarde, een synthi a weggeven 'veel plezier ermee' en anderen die dat in dank aanvaarden. mooi.

ER zijn heel wat oude synths die in schuurtjes , in kelders en op zolder staan en pas bij een verhuizing naar boven komen :)
 
Alhoewel de EMS analoog is, kan je hem met geen andere analoge modulaire synth vergelijken qua functie. Er zitten zoveel rare dingen in de EMS, de trapezoid generator, de matrix... dat is meer dan even wennen.

Stephen
 
@coolrunning , @moogiehond em @cs80 bedankt :okdan:
 

Attachments

  • IMG_2953.jpg
    IMG_2953.jpg
    62,2 KB · Bekeken: 76
Die foto daarboven: de enige situatie waarin ik "keep the synthi" zou zeggen.

...als ik al de rest mag meenemen natuurlijk. :)
 
eentje vinden is wat mij betreft mijn kleinste probleem bij de aankoop van een synthi hoor. Eentje betalen valt me lastiger. :)
 
eentje vinden is wat mij betreft mijn kleinste probleem bij de aankoop van een synthi hoor. Eentje betalen valt me lastiger. :)

och, "gewoon" 5000+ opzij leggen en even het internet afstruinen of op het forum alhier even rondneuzen wie geregeld ems materiaal zoekt en/ of verkoopt ( tip: voornaam begint met een "L")
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top