Bitstream 3x en Ableton Live 6.0.1 - wie heeft dit draaien?

rounder

Nieuwkomer
Lid sinds
7 Maart 2007
Berichten
1
Sinds een week of 5 heb ik (ein-de-lijk...) een Bitstream 3x. Nadat ik zo blij als een kind en met een ijver - praktisch gelijk aan sommige lichte vormen van hondsdolheid - mijzelf heb zitten vergapen om deze doos, is mijn plezier vrij snel tot 0 Kelvin gezakt....

Ik ben nu al ongeveer een week of 3 bezig om de bitstream op een normale wijze te laten praten met Ableton Live 6.0.1, maar op de een of andere vreemde manier lukt het gewoonweg niet... Live krijgt geen signaal binnen van de Bitstream, wat ik ook doe.

Wie kan mij op weg helpen om dat ding aan de praat te krijgen?

Alvast bedankt!
 
He,
Wordt de Bitstream wel "herkend" in Ableton preferences (midi)? Heb je geen drivers erbij gekregen die je evt nog moet installeren?
Het zou ook kunnen zijn dat je usb kabel niet werkt zoals ie zou moeten doen. Kijk dit even na en post even je huidige instellingen,

Groeten,

Bob
 
Ik heb mijn bitstream 3X gewoon terug gestuurd naar de winkel. Bij mij herkende ableton de bitstream wel en de midisignalen kwamen ook binnen, maar de mackie control mode kreeg ik op geen enkele manier werkend.
Heb je bij je midipreferences in ableton de juiste dingen geselecteerd? track,remote,...
 
Back
Top