ff voorstellen

glennplumber

Kneed je synth
Lid sinds
19 december 2001
Berichten
2.954
Locatie
Midden van het land.
Hallo dan !!

Kijk dat zijn berichten: klik je op synth.pagina.nl op een link....kom je hier terecht ?? Goed zeg, de eerste nederlandse (uitgebreide) synth site die ik tegenkom op het net zijn er eigenlijk nog meer.... eeeeuh niet belangrijk trouwens.

Zal me gelijk ff voorstellen: ik ben Glenn ben 24 jaartjes en ben zo'n 8 a 9 jaartjes met elektronische muziek bezig. En maak voornamelijk (kan mijn eigen stijl eigenlijk nog steeds geen naam geven) een combi van techno en trance en dan bedoel ik niet de happy tiesto trance. Ben begonnen met een vriend en werk tegenwoordig in mijn uppie. Regelmatig treed ik op op verschillende feesten in het land en ben van plan daar nog heeeeeel lang mee door te gaan. Verder ben ik rustig op zoek naar het juiste label voor mijn muziek. Heb daar helemaal geen haast mee want ik ben er in het verleden al eens de fout mee in gegaan. Misschien een goed idee als onderwerp in het forum een plekkie waar je je vragen kwijt kan over het uitbrengen en alles wat daar bij komt kijken van je muziekjes. Of is ie er al ??? Heb nog lang niet alles gezien hier......ga nu snel verder kijken.
Oja hoe kan je uploaden....waar kan ik een wachtwoord krijgen??

Groetjes,
Glenn Plumber.
 
gear

gear

Hier een lijstje met de apparatuur die ik gebruik :

een Mackie vlz 1604 (is alweer te klein)
spirit a2
ppc met logic 1mnd gebruikte al 8jaar cubase
pc voor wavelab, protools en sounddiver
waldorf Q (voor mij de roll's royce onder de synths)
nordrack
s3000xl
lexicon mpx 100
boss vf-1
een yamaha fx bak (weet niet 123 welke)
aphex exiter met big bottom
behinger compressortje
mc-50 mk2
sony dat
philips cd-rw
 
live

live

Met optredens ben ik begonnen in 97 voornamelijk op underground parties voor organisaties zoals acid eyes only misschien bekend bij sommige van jullie ?? Toen werkte ik nog samen en deden we liveacts met zijn 2-en. Dat liep uiteindelijk spaak (doe het nu in mijn uppie) wat betekende dat ik geen apparatuur had en hij geen kennis. Weet je gelijk de reden waarom het spaak liep. Nu heb ik vandaag de dag weer een setup waar ik tevreden over ben. En dat begin ik gelukkig ook weer aan de bookingen te merken. Maak ook geen acid meer maar wat toegankelijkere house als je het vergelijkt met acid dan. Nog steeds geen commercieele shit dus. Heb na een releas een keertje in een volle martinihal mogen staan, denk dat ik nu een op treden of 25 a 30 achter de rug heb waar ik best wel trots op ben. En treed momenteel op op kleine tot middelgrote partijtjes. Tja wat moet ik er verder over vertellen ?? Vraag maar raak ;-)

Gr Plumber
 
Laatst gewijzigd:
Hi Glenn,

Welkom ook namens mij
Ik ben wel benieuwd wat je maakt
heb je het ergens online staan waar we het kunnen horen ?

grtjes

Rogier
 
Dank dank dank.......voor jullie gastvrijheid !!!

Binnenkort kan je op mijn site een liveset downloaden maar tot zover zal ik vanavond (heb een password gekregen) hier ff wat uploaden.
 
hij staat er op !!

hij staat er op !!

Heb een trackie op de download-site gezet.
Een stukje ingekort !! Laat even weten wat jullie er van vinden op of aanmerkingen zijn altijd oke.

Plumber
 
Heeeeeeeeeeeel vet man jij bent muziekender wijs zeer goed bezig.

P.S. ik heb wat platen in die trand (muziek die je hebt geupload) en dat noemt men technotrance dus dat is jouw stijl. ;)
 
Bedankt voor je compliment !!

Ja... techno trance zou ik zelf ook zeggen maar het doet me alleen zo denken aan die arcade cd-tjes (geloof 1993 tot 1996) die hebben zo'n stempel op die naam gezet.
 
Ik hou absoluut niet van trance maar ik vind dit al 'n stuk beter klinken dan die crap die in de top 40 staat. Maar misschien wil je daar al helemaal niet mee vergeleken worden. Hmm... ik kan niet zulke zinnige kritieken geven op trance, behalve dan dat dit technisch volgens mij erg goed in elkaar zit.
 
oei

oei

Dat is best prettig om naar te luisteren!
Ik kan me best voorstellen dat dit het live ook wel goed doet. Laat es weten wanneer je weer een live set doet. Dat wil ik nog wel es zien!
 
Back
Top