nl. talige manuals gezocht

ems vcs3

Ingeburgerd
Lid sinds
11 februari 2007
Berichten
31
Locatie
Vilvoorde
Hoy

Ik zoek me rot op het net om nederlandstalige manuals te downloaden het is me 1 keer gelukt in pdf formaat maar ben natuurlijk die site vergeten
Ik hoop ze te vinden voor mijn YAMAHA CS 50, ROLAND JP8000,OB12, KORG MS2000B, KORG TRIDENT, YAMAHA CS1X, EN PROPHET 600
ik heb er enkele in het engels maar in m'n eigen moedertaal zou handiger zijn 8D


groetjes van julie zuiderbuur
 
oh oh. is Engels echt geen optie, of Duits en dan doen of je Nederlands dialect leest?

btw ik probeer niet grappig of bijdehand te doen hoor. handleidingen voor synths in Nederlands ga ik je geen moed op geven dat te vinden maar moest je het toch ooit vinden bravo, en laat aub de mensen hier ook meegenieten.
 
nl. talige manuals

nl. talige manuals

Hey

Tja de ene verstaat er al wat meer van dan de andere natuurlijk he,
in ieder geval heb ik er van enkele andere synths nederlandstalige manuals thuis liggen bijgekregen bij de aankoop naast de duits en engelstalige en heb ooit eens de nl versie van de JP 8000 gedownload maar ben da kwijt en ik vind die site ni meer

in ieder geval als ik er tegen kom dan hoor je nog wat



de groeten
 
Wellicht dat bijscholing in de engelse taal eventueel ook een mogelijke optie zou zijn?
 
hoy

zeer hartelijk bedankt voor de site die ik kwijt was
ge ziet wel da ze bestaan en kwa bijscholing tja je leert sneller bij op deze site dan in eender welke school dan ook,
toch bedankt voor de tip


groeten
 
Back
Top