Roland System 10 Mixer

Die speakers zijn niet zo speciaal,maar klinken "goed" (goed fout) naar mijn oren...Ik heb ze wel es gemiced,komt een leuk resultaat uit als je die opname dan layered (en kapot compressed) met het "normaal" opgenomen signaal...

Zoals mono al aanhaalde zijn de mixer en sequencer op zich hopeloos achterhaald,maar als zo'n volledig systeem dan weer voor je neus staat,merk je dat het gaat om de som van de delen,en niet om de delen apart...

Ik vermoed dat de spring reverb in de mixer identiek is aan die in de "re" series...

Ik heb bij het systeem ook alle originele handleidingen maar ook de patchbooks en de product catalog van dat jaar,en die extra info maakt het volle potentieel uit het hele systeem natuurlijk wat makkelijker...

Het verrast mij niet echt dat die mixer voor 500 euro verkocht is,ze komen niet zo vaak voorbij,hij is bruikbaar,en het is toch mooi als je daardoor bvb je system kan vervolmaken...
 
Advertentienr.:9796063013
op synthesiz3ers op mp weer een te koop

rariteit deze keer istie iets goedkopert 350.-
Thumbnail
Grotere afbeelding

Prijs:
€ 375,00
Datum:
10-06-07 11:04
Gezien:
72 keer

Click here to find out more!
Adverteerder

Bekijk alle advertenties van adverteerder

Naam:
Jup yum
Telefoon:
-
Woonplaats:
Eersel, Noord-Brabant
 
waarom moeten jullie als er iets te koop staat op mp het meteen hier posten,om daarachter te kunnen zagen dat de prijzen enkel maar duurder worden...! :stupid
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
waarom moeten jullie als er iets te koop staat op mp het meteen hier posten,om daarachter te kunnen zagen dat de prijzen enkel maar duurder worden...! :stupid

HOEZOO ; klaag ik kheb niks te klagen ...iig is deze iets scherper geprijst dan die van ebay toen en in ned....mochtiemand er trek in hebben staat ie op ...."intressante gear "gevonden daaris deze rubriektoch voor ; of zit ik hier by de hypotheker / postkantoor nee toch 8D
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
waarom moeten jullie als er iets te koop staat op mp het meteen hier posten,om daarachter te kunnen zagen dat de prijzen enkel maar duurder worden...! :stupid

Alsof hier niemand Marktplaats kent zeker.. haha..
 
Origineel geplaatst door Arv
Alsof hier niemand Marktplaats kent zeker.. haha..

wel reden te meer ,dan is het niet nodig!
 
Origineel geplaatst door R-ond
HOEZOO ; klaag ik kheb niks te klagen ...iig is deze iets scherper geprijst dan die van ebay toen en in ned....mochtiemand er trek in hebben staat ie op ...."intressante gear "gevonden daaris deze rubriektoch voor ; of zit ik hier by de hypotheker / postkantoor nee toch 8D

hij is scherper geprijst,idd,en door hem hier te posten kan die alleen maar stijgen :stupid

en mocht iemand intteresse hebben,dan zal die em zeker wel vinden,zonder SF..

door zaken hier te posten krijgt niemand een kans een goede deal te maken,want iedereen vliegt er meteen op als een vlieg op een stront ,ligt erop te bieden waardoor de marktwaarde stijgt.

kijk naar de topic van die funtiegenerator....
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
hij is scherper geprijst,idd,en door hem hier te posten kan die alleen maar stijgen :stupid



door zaken hier te posten krijgt niemand een kans een goede deal te maken,want iedereen vliegt er meteen op als een vlieg op een stront ,ligt erop te bieden waardoor de marktwaarde stijgt.
kijk naar de topic van die funtiegenerator....

zit wat in ,..hex
daarom sommige dingen die ik eg graag wil plant ik ook niet hier
bv die siel opera ,..by mij om de hoek ,..die man verkocht t m aan mij om dat ik soo snel reageerd maar toch waren er nog gasten die 200 boden op een bak die t niet doet ,..[backup probleeem]

blind bieders die eignlijk nooit opkomen dagen

net asdie korg 770 wil ik ook graag maar das een mannetje die wacht denk op tot er iemand 700 bied ofso weetzn prijs heb bv 400 geboden maarja ...
hij heeft t recht te wachten
zelfs om m wer wegte halen astie t niet genoeg vindt

waar is anders de "intressante gear gevonden ,.."voor ?
tis welso dat bv met soon tr909 voor 800 eu ikt wel leuk vindt om te posten ask m eg zelf zopu willen zou k idd niks zeggen ,..maar asje hiero 909/303 laat valen heeft een draad gelijk byna 10 bladzijden ,..???
ook hype
doeikniet aan mee
degene die een system 100 mixert wil voor 350. [=gek]
so
 
Origineel geplaatst door R-ond
zit wat in ,..hex
daarom sommige dingen die ik eg graag wil plant ik ook niet hier

blind bieders die eignlijk nooit opkomen dagen

waar is anders de "intressante gear gevonden ,.."voor ?

degene die een system 100 mixert wil voor 350. [=gek]
so

Het is niet een ding dat ik wil die mixer,maar idd iets waar ik bij over nagedacht heb...

-Idd,het genereerd 'blinde' bieders.
-Het laat de prijzen tegen ieders wil stijgen.

'Waar is anders de "intressante gear gevonden ,.."voor ?'

goede vraag! mischien enkel posten wanneer je het in je bezit hebt!

men mag dingen hier niet per opbod verkopen (compleet belachelijk,je kan ook een richtprijs van 5000e voor een TB vragen en erbij zetten 'of een goed voorstel'),mensen zetten em dan op MP,automatisch als het iets interesant is
komt die hier op deze plaats,en niet-SF + SF-leden gaan er ginder op bieden...belachelijk!
laat dan gewoon toe de zaken hier ook per opbod verkopen,heb je meer kans de prijs ietsje gedemt blijft.
Het is in jullie eigen belang interesante zaken elders hier niet te posten,indien je in de toekomst het ene of het andere wil aanschaffen.
 
Back
Top