Tim Benjamin

Geestig trackje. Lekkere beats, de samples zijn ok en de rest van de geluiden zijn ook wel goed. Het geheel klinkt wel licht schel in mijn opinie

Die hoge bas-synth (aan het begin) en later die hoge lead (1:18) zijn te nadrukkelijk aanwezig imo, klinken ook wat iel en droog.

Zeker de moeite van een tweede keer luisteren waard =)
 
Funky!


met een paar aanpassingen zou dit et het zeker goed doen...

ik vind alleen de bassound niet helemaal lekker zitten, te hoog naar mijn smaak.. zet em eens een octaaf lager en kijk hoe dat klinkt?

verder wel geniaal arrangement!
 
Ligt het aan mij, of moet je eerst weer eens een registratieformulier invullen om toegang te krijgen tot de site??!?:confused:

Als er nog andere links zijn waar je met minder moeite kan luisteren zou dat wellicht consequenties hebben
voor de hoeveelheid reacties...toch?
 
Beter, die link;)

Mijn mening: ik mis een dikke (zaagtand)bass. Maar dat ik puur wat ik "hoorde". Ik vind 'm qua stijl een beetje
in de buurt komen van Jaymen - Ooh la Licious. Luister maar eens naar de bass die daaronder hangt... dat bedoel ik dus..

Daarnaast mis ik een goeie kick. Of hij staat gewoon te zacht in de mix.

De closed hihat geeft het nummer weer een draai die ik minder lekker vind. je begint nl. echt met een
"bounce-beat" (zo noem ik het maar even:D...wederom a la Jaymen...) en daar past zo'n snelle closed hihat niet lekker bij...maar goed, wederom mijn mening:D

Het idee is leuk. Zitten leuke dingen in, maar er moet nog wel het nodige aan gesleuteld worden denk ik...

Succes ermee!:okdan:
 
Back
Top