midi clock problemen :(

In logic wel opletten dat je niet perongeluk

In logic wel opletten dat je niet perongeluk

Een keer naar allports stuurt, en daarnaast nog eens naar 1 of meer poorten los, dan gaat je midi ophol
 
prbeer inderdaad dan een midiclock.. een cheapo yamaha 2e hands drumcomputertje ofzow :D
 
ff een midi to CV kastje aanschaffen en dan de trigger gebruiken... easy..
of natuurlijk gewoon een oude vertouwde atari gebruiken (toch nog steeds HET beste) :D
tis een schande dat een pc met z'n hoge mega hertz in vergelijk met een atari nog steeds midi problems heeft... daarom zijn er nog steeds 'sukkels' (incl. mijzelfe) die een atari hebben en gebruiken 8)
 
bedankt!.
welke van deze heeft de beste timing:?[om als sync source te gebruiken?]

an1x
virus
k-station

verder heb ik ook een nieuwere cubase sx geprobeerd: 1.0.5.58.
maar nog steeds dezelfde problemen :(
gr..
mw
 
Ik zou de virus nemen, die klinkt bij mij altijd superstrak.
De AN1X timing zwabbert alle kanten op, zoveel zelfs dat ik de arpeggios moet opnemen en quantizen voordat ze bruikbaar zijn.

de K-station heb ik geen ervaring mee
 
Intussen heb ik de laatste versie van Cubase (versie 1.05) geinstalleerd (want daar ging het hier toch over?) waar volgens de bugfix-lijst de midi-clock verbeterd is. En wat schets mijn verbazing? Er is geen moer verbeterd! Gefeliciteerd Steinberg!
 
Dus bij jou ook al geen verbetering MW3003? Ik begrijp die mannen bij Steinberg echt niet meer. Sinds de introductie van audio laten ze het midi-gedeelte volledig links liggen. Waarom kan ik in hemelsnaam Cubase niet meer laten slaven aan midi-clock?! Want dat kon op de atari wel. Dan kun je tenminste een stabiele hardware sequencer of drumcomputer de baas laten zijn over je clock...
 
Back
Top