Artefact Remix Contest

De Nederlandse Dance/Rock formatie Artefact heeft een remix contest georganiseerd rondom de album release party die 15 maart zal plaats vinden in Paradiso. Het is heel simpel. De nieuwe single heet "Stay In Bed" en op de website http://www.stayinbedtoday.com kan je de samples downloaden.

Je kan je remix inleveren tot uiterlijk 1 maart. Mail hem naar remixcontest@stayinbedtoday.com

De beste remixer wordt beloond met een optreden in Paradiso te Amsterdam. Je treedt dus op aansluitend aan de albumpresentatie die Artefact daar zal houden. Dat is dus de ultieme kans om jouw muziek ten gehoren te brengen aan een breed live publiek. Ook zal je remix verschijnen op een remix album wat in de loop van het jaar uit zal komen.

Meer weten over Artefact? Check http://www.artefact-music.com
 
jawel

jawel

onderin ongeveer rechts ind hoek van de foto zie je een vage ster ga daar maar eens op staan
 
Hoi Venturi,

Dat kan natuurlijk. Mocht jij de winnende remix maken dan gaan we hem i.i.g. releasen en kan je alsnog een biertje komen
drinken op de release party. :)

grtz,

Maxim, Artefact.
 
IK ga denk ook maar eens meedoen :dj: en het bier dat geldt toch ook als je optreed...
 
Ik vind het een leuk liedje! Geeft ook wel ideetjes.. hmmmmmmmmmmmm Zin in electro funk? :D

edit.... ik krijg die samples niet gedownload.. ik krijg wel het "save as" venster, maar na ok gedrukt te hebben krijg ik geen samples.. :confused:
 
Yep ik heb hetzelfde probleem. Hij maakt wel een FlashTmp0.tmp aan lokaal. Maar hij download verder niets.
 
Die werkt dankje. Mag je de samples ook herkenbaar of onherkenbaar voor je eigen gebruiken ? of is het alleen oke voor de remix contest ?
 
ja nice track... maak allemaal een remix :)

leuk om te vermelden:
op het nieuwe longplayers-album dat binnenkort verschijnt staat 1 nummer dat ingezongen is door de zangeres van Artefact!
 
Origineel geplaatst door trigg
ja nice track... maak allemaal een remix :)

leuk om te vermelden:
op het nieuwe longplayers-album dat binnenkort verschijnt staat 1 nummer dat ingezongen is door de zangeres van Artefact!


hehehe pr-hoer 8D
 
Origineel geplaatst door Venturi
Yep ik heb hetzelfde probleem. Hij maakt wel een FlashTmp0.tmp aan lokaal. Maar hij download verder niets.

Ik had dit eerst ook maar later zetten ie m vanzelf om naar de zip.

Ik weet niet of ik wel 'n remix ga maken aangezien t niet echt iets is voor drum en bass hehe. :D
Maar t zou wel heel erg expirimenteel kunnen uitpakken. :engel:
 
Of ik 'm ook ga insturen wee'k niet, maar dit is gewoon van zichzelf een leuk nummer! Je hebt ook van die contests waarbij ik het basisnummer niet eens leuk vind 8)

Ik ga es m'n 303 programmeren...
 
Back
Top