Demo modellen?

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Ik vraag me af of het mogelijk is om twee leuke apparaten naar Nederland te halen als demomodellen.

Het gaat om deDeze machines zijn erg interessant denk ik voor synthleifhebbend nederland. Kan MusicHouse, Feedback of MusicPlayer niet iets proberen te regelen?

Moet je dan perse dealer zijn? En zo ja, wie zijn de dealers in Nederland?
 
Voor de BigBriar producten in NL kun je contact opnemen met, ja, erg goede naam:

Zip Boterbloem
Sales Representative
AMPTEC bvba
Helstraat 25 -- 3500 Hasselt -- Belgium
Mobiel: +31(0) 6 27.01.47.58
Tel: +32 (011) 28.14.58 -- Fax: +32 (011) 28.14.59
E-mail: mailto:zip@amptec.be -- URL: http://www.amptec.be

Hij kan je weer sturen naar de verschillende winkels in NL die dit spul kunnen bestellen..
valt me wel op dat ik Feedback, Musichouse, Verspuy etc. nooit met BigBriar spul zie adverteren..
 
MusicHouse heeft wel veel van die Moogfoogers verkocht. Misschien zijn ze toch stiekem dealer.

Ik weet ook dat MusicHouse vroeger wat SIDStations verkocht hebben. Ik zal Martijn eens vragen.
 
Ik weet niet precies wanneer die nieuwe Moog's leverbaar zijn, maar ik zou ze graag een keertje willen zien in het echt.

Kijk, mp3-tjes zijn leuk, maar een synth in het echt (vooral bij Moog's) zijn toch net iets overtuigender.

Het gaat dus om de nieuwe Moog Voyager.
voyager1.jpg


Persoonlijk vind ik de machinedrum interessanter om in het echt te zien. Vooral omdat het een unieke synth is met zijn vier methodes. Kunnen jullie ook iets met Elektron regelen?
 
okee heb Zip gebeld en ben wat wijzer....

heb ook een prijs.......en een releasedatum in Nederland.

Eerst waneer: hij wordt verwacht in het najaar van 2002.

En de prijs gaat rond de 2547.14 euro of 5613.16 gulden worden.

Voor demomodellen ed. is Zip wat terughoudend, dus ik denk niet dat ie dat gaat doen.

Hij heeft zoiets van: bestel er een vor in de winkel en dan heb je een demo model.

maar ik blijf het proberen.

voor specs: http://www.europeanmusician.com/catalog/product_info.php?cPath=4_35&products_id=4333
 
Orgineel geplaatst door bambamstudio
En de prijs gaat rond de 2547.14 euro of 5613.16 gulden worden.
Dan zou ik hem 2547.14 euro maken, want de gulden is dan niet meer geldig.. 8)

Maar ff serieus. En de machinedrum? Kijk een moog gaan we wel vinden in nederland. Een machinedrum wordt moeilijker denk ik...
 
BAMBAM, hoeveel kost bij jullie dan de MF-101 Low Pass Filter? 900 nog wat gulden?
 
Back
Top