Naiant MSH mics, te goedkoop ?

En al iets meer bekend ? zal wel niet .. maar ik ben gewoon benieuwd ! :doei:
 
Ik denk nog een paar dagen gezien de order eind vorige week geshipt werd? heb er ook geen kijk op eigenlijk, geduld is een schone zaak, iets wat in mijn woordenboekje nouwelijks voorkomt ;)
 
haha, nog gene bericht, maar het zou normaal gesproken rond de 5 dagen duren. dus ik denk dat ik elk moment bericht zou kunnen krijgen dat ze er zijn. ik laat het jullie in ieder geval zo snel mogelijk weten dan.

mijn geduld begint nu wel enigzins op te raken, maar ach, als je ook al 9 maanden zit et wachten op een paket uit india dat eigenlijk 2 maanden zou moeten duren, dan ben je het gewend ;)
 
Origineel geplaatst door elektrovolt
haha, nog gene bericht, maar het zou normaal gesproken rond de 5 dagen duren. dus ik denk dat ik elk moment bericht zou kunnen krijgen dat ze er zijn. ik laat het jullie in ieder geval zo snel mogelijk weten dan.

mijn geduld begint nu wel enigzins op te raken, maar ach, als je ook al 9 maanden zit et wachten op een paket uit india dat eigenlijk 2 maanden zou moeten duren, dan ben je het gewend ;)

en zoals dat laatste ben ik pas nog genaaid via ebay voor $500 .. 3 maanden wachten en dus niks meer vergoed krijgen ( ik was ook te aardig .. had bij de eerste keer geen reactie meteen moeten dreigen en doorzetten maarja .. je kent het he .. eerst netjes oplossen met de verkoper he .. :r .. of meteen een verzekering er bij moeten nemen ..)

anyway .. ik wacht geduldig :engel:
 
ik begin ook aardig ongeduldig te worden, maar ik heb het idee dat ze bij de douane liggen.
ik zal zo nog een mail sturen om te vragen of het inmiddels al verzonden is...
 
NIEUWS !!!

It has been shipped, it may arrive by the end of the week or early next week. I split it into two boxes, one with the microphones and one with the clips/bars.

mooi zo. jullie horen het zodra ze daadwerkelijk binnen zijn :)
 
Eerst zien, dan zien!
 
Origineel geplaatst door Catalunya
Ik vertrouw nog eerder een microfoon of keyboardstand van de LIDL dan dit zaakje :D

nou ja, we zullen zien :) als het een beetje meezit zijn ze er aan het eind van de week...
 
Wat is er?
 
Had iemand al gevraagd hoe lang nog??? 8o) :D 8D
 
eind van de week was vorige week al .. :D

enne Jimi .. je hebt dus wel een tracking nummer neem ik aan .. :P
 
Is hier al gemeld dat Rijksambtenaren een beter CAO willen en daarom de burger lastig vallen? In het kader hiervan houdt de belastingdienst en ook de douane in sommige regio's stiptheidsacties, wat wil zeggen dat ze vreselijk gaan muggenziften en mierenneuken.

Misschien dat dit ook vertraging oplevert voor de lading microfoontjes?
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top